دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای را دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر مردم برشمردند. اتهام‌زنی به شخصیت‌ها و نهادهای برجسته مانند شورای نگهبان امری است که دشمن از طریق فضای مجازی بدان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز _جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به یکصد و بیستمین آیه از سومین سوره قرآن کریم، اظهار کرد: اگر حسنه‌ای به شما برسد و پیشرفت و موفقیتی پیدا کنید برخی ناراحت می‌شوند و تهمت می‌زنند و تخریب می‌کنند؛ اشخاص با جایگاه بهتر، بیشتر مورد تهاجم قرار می‌گیرند. رمز موفقیت ما صبر، استقامت و تحمل سختی‌ها و پیشه کردن تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه در صورتی که تقوا پیشه کنید مطمئن باشید دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تاکید کرد: اگر فکر کرده‌اند که می‌توانند انقلاب، ولایت و رهبری ما را تهدید کنند آرزویی خواهد بود که به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره جایگاه ماه رجب در روایات، گفت: روح دارای بقا و اصالت است در حالی که پس از مرگ جسم از بین می‌رود؛ در برخی روایات آمده که ارواح تا قیامت در خواب هستند، اما برخی مشمول رحمت الهی و در بهشت عالم برزخ هستند.

وی با اشاره به برکات نماز اول وقت ادامه داد: خداوند برترین امتیاز را برای نماز اول وقت قائل شده است.

میردامادی اضافه کرد: حکومت ایران پیش از انقلاب حتی یک سوزن هم را باید از طریق واردات تأمین می‌کرد، اما امروز در همه رشته‌ها موفق هستیم و اخیراً این موفقیت را در ساخت واکسن‌های کرونا به دنیا ثابت کردیم.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: عده‌ای شعار می‌دهند که انقلاب از مسیر خود منحرف شده؛ این افراد کسانی هستند که بدترین و زشت‌ترین اعمال را به عنوان حمایت از انقلاب انجام دادند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اظهارنظر برخی از مدعیان مبنی بر دور شدن مردم از انقلاب در واقع دور شدن خود آن‌ها از انقلاب است و فرمودند کسانی که دم از تسلیم به استکبار می‌زنند، زندگی اشرافی دارند و نمی‌توانند از انقلاب حمایت کنند. مقابله با استکبار و حمایت از محرومان شعار انقلاب است و صحبت‌های این افراد پایه و اساس ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای را دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر مردم برشمردند. اتهام‌زنی به شخصیت‌ها و نهادهای برجسته مانند شورای نگهبان امری است که دشمن از طریق فضای مجازی بدان می‌پردازد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده نیروهای مسلح کشور، گفت: اگر نیروهای مسلح نبودند، کشور نابود شده می‌شد، اقدامات امروز دشمن متوجه سپاه است ولی دشمنان باید بدانند عزتی که خدا به سردار سلیمانی داد را نمی‌توانند لکه‌دار کنند.

میردامادی گفت: تاکنون انواع جهادها را تجربه کرده‌ایم و اکنون جهاد تبیین یعنی ایجاد عدالت مطرح است؛ جهاد عظیمی که زمینه سازی برای قیام و ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) است.

وی با تقدیر از حرکت قوه قضائیه در مسیر عدالت، گفت: نمی‌دانم وزیر ارشاد چرا نسبت به موضوعات نامبارکی که در جشنواره فیلم فجر امسال رخ داد، واکنشی نشان نداد. نسبت به برخی موضوعات باید مشخص شود که چرا این عناصر وابسته مزدور خارجی را به کار می‌گیرند تا اینگونه با ارزش‌های انقلاب مبارزه کنند.

کد خبر 556293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.