جزئیات برگزاری آزمون دکتری اعلام شد

کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مقطع دکتری (Ph.D) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از  سه‌شنبه _سوم اسفندماه_ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ جمعه _ششم اسفندماه_ جاری برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون سه‌شنبه _سوم اسفندماه_ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۳۰ بهمن ماه جاری) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۳۱ شهریور سال آینده) خود تا ۳۰ بهمن‌ماه اقدام کنند.

متقاضیان مذکور باید اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

متقاضیان، در صورت داشتن هرگونه مشکل در فرآیند دریافت کارت لازم است، حداکثر تا ۱۳ اسفند ماه جاری از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 556278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.