ذوب آهن _ پیکان/ بعد از یک عملکرد خوب حالا نوبت پیروزی است!

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال میزبان فولادشهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _بیست و نهم بهمن ماه_ تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۵ میزبان تیم فوتبال پیکان است.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پیکان

ورزشگاه: فولادشهر

داوران: کمیل غلامی، عباس پورحیدری، سید امیر قاسمی و

پیمان فرخی مهر

ناظر: علیرضا کهوری

ذوب آهن _ پیکان/ بعد از یک عملکرد خوب حالا نوبت پیروزی است!

چهار هفته بدون پیروزی برای گاندوها

تیم فوتبال ذوب آهن پنج پیروزی، سه مساوی، ۹ شکست و ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. این تیم چهار بازی است که برد نداشته و هفته گذشته در اولین بازی نیم فصل دوم با نتیجه یک بر صفر از استقلال شکست خورد. گاندو ها در فصل نقل و انتقالات حسام پور هاشم، صادق صادقی، سعید باقر پسند و محمد امین درویش را جذب کردند که در عملکرد این تیم مقابل استقلال تأثیر مثبت داشتند و تا حدودی با بازی که داشتند کادر فنی و هواداران را راضی کردند.گاندوها برای بازی با پیکان حامد نور محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

از طرف دیگر تیم فوتبال پیکان شش پیروزی، هفت مساوی، چهار شکست و ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. این تیم دو هفته اخیر را با شکست پشت سر گذاشته و در جدول با آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان هم امتیاز است که در صورت شکست مقابل ذوب آهن و پیروزی هر یک از این دو تیم به رده‌های پایین‌تری سقوط می‌کند.

ذوب آهن _ پیکان/ بعد از یک عملکرد خوب حالا نوبت پیروزی است!

حضور ذوبی های سابق در پیکان

هدایت پیکان را مجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب آهن بر عهده دارد، همچنین روزز های اخیر امیر عطابخش که سابقه مدیریت اجرایی در تیم فوتبال ذوب‌آهن را داشته به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان انتخاب شد تا گاندوها مقابل یاران سابق خود قرار بگیرند.

ذوب آهن و پیکان در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند که پیکان با تک گل علیرضا کوشکی ذوب آهن را از پیش رو برداشت.

کد خبر 556272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.