از رشد ۲۰۰ درصدی عوارض در قزوین تا مشکلات ساخت یک پایانه مسافربری

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آغاز فعالیت بازار روز خوانسار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی"، "پیوست‌نگاری فرهنگی در طرح‌های شهرداری دنبال می‌شود"، "تدارک شهرداری گلپایگان در آستانه سال نو"، "ساخت پایانه مسافربری گلپایگان اندر خم یک کوچه"، "بدهکار شدن شهروندان قزوین با رشد ۲۰۰ درصدی عوارض"، "تاب‌‎آوری عرصه‌های تاریخی شهر"، "سهم ناچیز باقرشهر از عوارض آلایندگی پالایشگاه نفت تهران"، "مهم‌ترین اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری"، "آغاز سمپاشی شبانه درختان نارون در رفسنجان" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

آغاز فعالیت بازار روز خوانسار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: فعالیت بازار روز (سه‌شنبه بازار) خوانسار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

پیوست‌نگاری فرهنگی در طرح‌های شهرداری دنبال می‌شود

حسین اسماعیل احمدی، شهردار زرین شهر گفت: مقام معظم رهبری همواره بر پیوست نگاری فرهنگی و اجتماعی در تمام طرح‌ها تاکید داشته‌اند و برهمین اساس شورای زرین شهر در دوره ششم مدیریت شهری تلاش کرده‌اند برنامه‌های فرهنگی- اجتماعی خود را بر مبنای خانواده محوری تعریف کند.

تدارک شهرداری گلپایگان در آستانه سال نو

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: شهرداری برای استقبال از اعیاد شعبانیه، نوروز ۱۴۰۱ و مسافران نوروزی برنامه‌های مفصلی تدارک دیده است.

ساخت پایانه مسافربری گلپایگان اندر خم یک کوچه

درحالی‌که شهروندان گلپایگان سال‌ها است در انتظار ساخت پایانه‌ای مناسب هستند، هنوز میان سازمان‌های مختلف بر سر انتخاب مکان ساخت ترمینال جدید شهر اختلاف وجود دارد.

بدهکار شدن شهروندان قزوین با رشد ۲۰۰ درصدی عوارض

احد چگینی، کارشناس حوزه شورا و شهرداری قزوین گفت: با رشد ۲۰۰ درصدی عوارض در بودجه سال آینده، مردم بدهکارتر و مطالبات شهرداری انباشته‌تر می‌شود.

تاب‌‎آوری عرصه‌های تاریخی شهر

بحث تاب‌‎آوری در بافت‌ها، محدوده‌ها و بناهای تاریخی نیاز به توجه چندجانبه، چند لایه‌ای و چند مقیاسی با هدف ظرفیت‌سازی برای آمادگی در برابر تغییرات، وقایع و حوادث پیش‌بینی نشده دارد. تقلیل صرف تاب‌آوری به نام دیگر مدیریت بحران، به نابودی هرچه بیشتر این سرمایه‌های ارزشمند معنوی و مادی خواهد انجامید.

سهم ناچیز باقرشهر از عوارض آلایندگی پالایشگاه نفت تهران

محسن قضاتلو، شهردار باقر شهر از توابع شهرستان ری نسبت به پایین بودن سهم این شهر از عوارض آلایندگی پالایشگاه نفت تهران انتقاد کرد و گفت: با توجه به همجواری پالایشگاه نفت تهران سهم این شهر از عوارض آلایندگی پالایشگاه دو درصد و ناچیز است و مابقی نیز بین شهرهای استان تهران تقسیم می‌شود.

مهم‌ترین اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری

حجت‌الله امینی، شهردار باغبادران گفت: امیدواریم با تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده، باغبادران به شهری توسعه‌یافته برای زندگی بهتر شهروندان تبدیل شود.

آغاز سمپاشی شبانه درختان نارون در رفسنجان

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان طرح سمپاشی و مقابله با آفات درختان نارون در سطح شهر را به‌صورت شبانه آغاز کرد.

کد خبر 556255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.