بانوان شهر منتظر خبرهای خوش باشند/ایده و خلاقیت بدهید

عضو شورای مشورتی بانوان شهردار اصفهان گفت: بانوان رکن اصلی خانواده هستند و با برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌هایی در حوزه بانوان می‌توان از ظرفیت آنها در راستای ایجاد جامعه‌ای بانشاط و شهری سالم استفاده کرد.

مائده سادات کاویانی‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روند تشکیل شورای مشورتی بانوان، اظهار کرد: رویکرد تشکیل این شورای مشورتی بر اساس نیازهای بانوان در حوزه‌های مختلف سنجیده شده و با توجه به ریزبینی و جزئی‌نگری بانوان ایجاد طرح جدید و مؤثر مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با ایجاد طرح جدید در شورای مشورتی بانوان، افراد می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند، همچنین در شورای مشورتی برنامه‌هایی برای بانوان ارائه می‌شود و مسائل و مشکلات آنها برای رفع نیازها و مشکلات بررسی خواهد شد.

عضو شورای مشورتی بانوان شهردار اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های این شورای مشورتی در راستای تحقق شعار "اصفهان شهر زندگی" خواهد بود، تاکید کرد: بانوان رکن اصلی خانواده هستند، اگر در خانواده‌ای بانوی خانه شادی و نشاط لازم را داشته و از تمام ابعاد انسان کاملی باشد؛ سایر اعضای خانواده نیز در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کرده و موفق خواهند بود.

وی با اشاره به نقش بانوان در ایجاد جامعه سالم و پرنشاط، تصریح کرد: می‌توان در جامعه از ظرفیت بانوان در راستای ایجاد جامعه‌ای بانشاط و شهری سالم استفاده کرد.

کاویانی با بیان اینکه در شورای دوره ششم مدل‌های جدیدی در شهر ارائه شده است، اظهار کرد: می‌توان منتظر اتفاقات خوبی در شهر بود، ضروری است بانوان و شهروندان خوش فکر و خلاق که در بخش‌های متفاوت فعال هستند، شورای مشورتی بانوان را از نظرات و ایده‌های خود محروم نکنند، سامانه ۱۳۷ در بخش بانوان راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند در تماس با این شماره پیشنهادها و برنامه‌های خود را اعلام کنند.

بانوان می‌توانند طرح‌های مطلوبی را برای شهر ارائه دهند

وی با بیان اینکه بانوان شهر می‌توانند با شورای مشورتی بانوان تماس برقرار کنند و طرح‌های مطلوبی را برای شهر ارائه دهند، تصریح کرد: طرح خلاق بانوان شهر در این شورا شنیده می‌شود و اگر طرح‌ها و ایده‌های خلاق قابلیت اجرا در شهر را داشته باشد، قطعاً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عضو شورای مشورتی بانوان شهردار اصفهان در خصوص اهداف شورای مشورتی بانوان و برنامه‌های آینده، تاکید کرد: تدوین و پیشنهاد دادن سیاست‌هایی برای ارتقای ارزش و کرامت انسانی بانوان بر پایه موازین اسلام و ادبیات رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین اهداف شورای مشورتی بانوان است، برای شناخت ویژگی‌های مثبت ادیان و اقوام متفاوتی که در شهر اصفهان ساکن هستند، نیز برنامه‌هایی تدوین و پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های این شورا در راستای ریشه‌یابی، مقابله با مظاهر منحصر به فرهنگ‌های بیگانه و انحراف‌های اخلاقی در جامعه بانوان است، همچنین هماهنگی‌های لازم برای برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های شهری از جمله شهرداری جهت تقویت هر چه بیشتر نهاد خانواده، ارزش و کرامت انسانی نیز مد نظر است.

کاویانی گفت: توانمندسازی بانوان در تمام ابعاد از حوزه‌های اصلی است که در شروع فعالیت شورای عالی مشورتی بانوان مورد توجه بوده است، بحث نشاط شادی و تفریح خانواده‌ها و در رأس آن بانوان شهر نیز مد نظر است، اگر تلاش کنیم تا اتفاقات خوبی برای بانوان شهر رقم بخورد، به طور یقین خانواده‌های سالم‌تری خواهیم داشت، همچنین به‌زودی در سطح شهر اصفهان رخدادهای جدیدی برای نوجوانان دختر رقم خواهد خورد.

کد خبر 556233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.