مهار آتش سوزی فروشگاه میوه در خیابان یاوران شرقی

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک فروشگاه بزرگ میوه در طبقه دوم از قسمت انبار، دچار آتش سوزی شد که با تلاش همه جانبه دو ایستگاه آتش نشانی شعله‌های آتش مهار و از بروز خسارت سنگین جلوگیری به عمل آمد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه امشب _پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰_ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی، نیروهای عملیات ایستگاه‌های شماره ۱۴ و پنج به همراه خودروی‌های اطفایی را به خیابان یاوران شرقی رهسپار کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد طبقه فوقانی یک فروشگاه میوه که از آن به عنوان انبار و محل نگهداری کارتن و اجناس استفاده می‌شد، به دلیل نامعلومی طعمه آتش سوزی شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان به منظور جلوگیری از بروز خسارت و سرایت شعله‌ها به مغازه‌های اطراف، بلافاصله با کشیدن دو رشته لوله پر فشار آب آتش نشانی وارد محل شدند و همزمان با شعله زنی و مهار کردن آتش سوزی، از سرایت آتش به دیگر قسمت‌های فروشگاه جلوگیری به عمل آوردند.

قانع با اشاره به اینکه این آتش سوزی بدون هیچ خسارت جانی و قبل از سرایت به مغازه و منازل اطراف به طور کامل مهار و خاموش شد، تصریح کرد: این حادثه با تخلیه دود و پاکسازی محل حادثه به پایان رسید.

وی در پایان گفت: دلایل بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

کد خبر 556227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.