پرواز هوایی به مقصد سوپرلیگ هندبال!

در مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌یک تیم هندبال پرواز هوانیروز در دربی اصفهان گیتی‌پسند را شکست داد و راهی سوپر لیگ هندبال ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ دسته‌یک هندبال ایران به مرحله پایانی خودش رسیده و در حالی که رقابت‌های نیمه‌نهایی آن انجام می‌شود دو تیم می‌توانند با رسیدن به فینال این فصل، جواز حضور در سوپر لیگ هندبال ایران در فصل آینده را کسب کنند.

در یکی از این دیدارها دو تیم اصفهانی پرواز هوانیروز و گیتی‌پسند امروز در مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا یکی از آنان به لیگ‌برتر صعود کند.

در این تقابل حساس و مهم، پرواز هوانیروز در پایان موفق شد با اختلاف چهار گله حریف اسم و رسم‌دار خودش در حیطه ورزش را شکست دهد و با این اوصاف نتیجه ۳۳ بر ۲۹ به سود پرواز هوانیروز آن‌ها را لیگ‌برتری کرد و گیتی‌پسند نیز از صعود باز ماند.

در دیگر بازی هم سومین نماینده استان اصفهان یعنی مهرگان کاشان با زاگرس اسلام‌آباد غرب دیدار می‌کند و باید دید می‌توانیم شاهد پنج نماینده از استان اصفهان در فصل آینده لیگ‌برتر هندبال باشیم یا خیر. ضمن اینکه ممکن است گیتی‌پسند نیز با خرید سهمیه یک تیم لیگ‌برتری فصل آینده خودش را به سوپر لیگ برساند.

کد خبر 556218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.