تکمیل مدرسه حقی خوانسار ۳ میلیارد تومان نیاز دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش خوانسار گفت: پیشرفت ساخت این مدرسه با سهم اعتبار خیر انجام شد اما به دلیل کمبود اعتبارات سازمان نوسازی مدارس نیمه تمام ماند که با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، سه میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه حقی جذب شد اما برای تکمیل به سه میلیارد تومان دیگر نیاز است.

ناصر عصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساخت مدرسه حقی با مشارکت خیر این بنا و سازمان نوسازی مدارس، اظهار کرد: پیشرفت ساخت این مدرسه تا سهم اعتبار خیر انجام شد، اما به دلیل کمبود اعتبارات سازمان نوسازی مدارس نیمه تمام ماند.

وی افزود: امسال با پیگیری‌هایی که در سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با همکاری نماینده شهرستان در مجلس انجام دادیم مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار جذب شده، اما برای تکمیل به سه میلیارد تومان دیگر نیاز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش خوانسار با اشاره به وجود ۴۷ واحد آموزشی در شهرستان خوانسار، گفت: ۷۰ درصد مدارس شهرستان بین ۴۰ تا ۶۰ سال قدمت دارند و یکی از دلایل مهم عدم ساخت و یا نوسازی مدارس شهرستان کاهش جمعیت دانش‌آموزی به یک چهارم در دهه ۱۳۷۰ بوده است.

عصاری گفت: بیشتر مدارس شهر و روستای این شهرستان استاندارد سازی و مجهز به سیستم گرمایش مرکزی است و امسال نیز سه واحد آموزشی توسط سازمان نوسازی در حال تجهیز است.

کد خبر 556190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.