فروشگاه عرضه میوه و تره بار در گلپایگان راه‌اندازی می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان از راه‌اندازی فروشگاه عرضه میوه و تره بار در شهرستان در توزیع سیب و پرتغال و سیب زمینی و پیاز به نرخ مصوب بازار خبر داد.

امیرمسعود شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به واگذاری برخی وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: تا پایان سال نیز جهاد کشاورزی نظارت و تنظیم بازار کالاهای اساسی مانند مرغ و تخم مرغ و شیر و لبنیات و روغن خوراکی و آرد و نان و برنج و شکر را به صورت مشترک با اداره صنعت و تعزیرات انجام می‌دهد و از سال آینده وزارت جهاد کشاورزی عهده‌دار می‌شود.

وی گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون ۱۴۰ تن برنج تایلندی به قیمت ۱۲,۵۰۰ تومان و برنج هندی با قیمت ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان و ۱۴ تن شکر با نرخ ۱۴,۵۰۰ تومان در شهرستان گلپایگان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان افزود: شهروندان از طریق شماره ۰۹۳۷۰۵۸۰۲۳۷ در واتساپ و پیج اینستاگرام «کاسبان امین دات گلپا» احتکار و گران فروشی و یا کم فروشی کالاها در شهرستان را به بسیج اصناف اطلاع دهند.

شهبازی از راه‌اندازی فروشگاه عرضه میوه و تره بار در شهرستان در توزیع سیب و پرتغال و سیب زمینی و پیاز به نرخ مصوب بازار خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه میوه شب عید به نرخ مصوب بازار توزیع خواهد شد.

کد خبر 556189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.