دست‌فروشان قیدار سروسامان می‌گیرند

شهردار قیدار گفت: با تشکیل ستاد انضباط شهری، وانت‌بارها و دست‌فروشان قیدار ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، سیدمصطفی موسوی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای رفع برخی معضلات شهری، اظهار کرد: با فعال‌سازی مواد قانون شهرداری‌ها که تا به امروز مسکوت مانده‌اند، می‌توان بسیاری از مشکلات شهر را از پیش‌رو برداشت.

وی از تشکیل ستاد انضباط شهری در شهرداری قیدار خبر داد و افزود: ستاد انضباط شهری با هدف ساماندهی وانت‌بارها، رفع سد معبر و برچیدن نازیبایی‌های بصری تشکیل شده است و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها در این زمینه کمک شایانی به نظم شهری می‌کند.

شهردار قیدار با اشاره به دلایل تشکیل ستاد انضباط شهری و تقسیم وظایف هریک از اعضای آن، این ستاد را دائمی و با فعالیت مداوم معرفی کرد و ادامه داد: در برخی ایام مانند روزهای پایانی سال، ایام ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس، نقش این ستاد بیشتر و ملموس‌تر خواهد بود و در صورت استمرار عملکرد آن، رضایت شهروندان فراهم خواهد شد.

موسوی حفظ درآمد وانت‌بارها و بساط‌گستران شهر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده برای هریک از صاحبان این نوع مشاغل در شهرداری و تعیین محل مناسب برای استقرار آنها، خللی در میزان درآمد آنها ایجاد نخواهد شد.

وی همکاری دستگاه‌های مرتبط شهرستان را در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: در اجرای طرح نیازمند همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم و با بررسی‌های انجام شده، نقاط مناسب برای استقرار وانت‌بارها و دست‌فروشان شناسایی شد تا به‌محض عملیاتی شدن برنامه‌های ستاد و انجام مقدمات قانونی کار، انتقال این دو قشر به محل‌های تأیید شده انجام شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 556183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.