بازی کودک ۶ ساله با اسلحه جان خواهر را گرفت/برملا شدن راز فروشندگان طلای تقلبی

واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی، کشف جنازه مرد ناشناس در سه راهی گیلان غرب، سارق حرفه‌ای هنگام سرقت به دام افتاد، متوقف شدن پژو پارس با ۱۲۶ کیلو تریاک، برملا شدن راز فروشندگان طلای تقلبی در کرج، بازی کودک شش ساله با اسلحه جان خواهر را گرفت، کشف جسد یک کوهنورد را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: یک دستگاه خودروی حامل مواد شیمیایی از نوع اسید در مسیر ارتباطی دندی به زنجان واژگون شد. این حادثه رانندگی به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اتفاق افتاد.

وی افزود: در این حادثه راننده و سرنشین خودور نیز که مصدوم شده بودند به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند. این حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۶ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: واژگونی خودروهای حامل مواد شیمیایی در برخی مواقع صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیری را می‌زنند که لازم است رانندگان این خودروها همواره رعایت احتیاط به صورت ویژه مد نظرشان باشد.

کشف جنازه مرد ناشناس در سه راهی گیلان غرب

سعیدرضا کریمیان فرماندار چرداول اظهار کرد: پیرو تماس انتظامی شهرستان چرداول مبنی بر کشف یک جنازه در سه راهی گیلان غرب، ایوان و چرداول دستور انتقال آن صادر شد.

وی افزود: بر اساس یافته‌های اولیه جسد متعلق به یک مرد است اما از هویت وی اطلاعاتی در دست نیست. پس از انتقال جسد توسط عوامل انتظامی و انجام امورات بعدی، این جسد به سردخانه تحویل داده شد. همچنین هنوز از علت فوت و نحوه فوت اطلاعاتی در دست نیست و پیگیری‌ها ادامه داد.

سارق حرفه‌ای هنگام سرقت به دام افتاد

سرهنگ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق و خودرو در مینودشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ مینودشت با تلاش بی وقفه و گشت‌زنی هدفمند در نقاط جرم خیز موفق شدند متهم را حین سرقت یک دستگاه پیکان وانت شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت خودرو و ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم سوابق متعدد کیفری در پرونده دارد، تصریح کرد: در این راستا سه مالخر دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

متوقف شدن پژو پارس با ۱۲۶ کیلو تریاک

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس دلفان در محور نورآباد به کرمانشاه به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر شد، افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۲۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با هشدار به سوداگران مرگ که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت سوداگران مرگ بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

برملا شدن راز فروشندگان طلای تقلبی در کرج

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از شعبه چهار دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج مبنی بر اینکه چند نفر آقا به همراه یک خانم در سطح شهر کرج اقدام به فروش طلای بدلی به صنوف طلافروش کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که چند آقا به همراه یک خانم به روش ماهرانه‌ای فلز آهن را به گونه‌ای آبکاری طلا می‌کردند که طلافروشان قادر به تشخیص بدلی بودن آن نبوده و از این طریق هفت فقره کلاهبرداری در سطح شهر کرج ثبت شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه بلافاصله شیوه و روش کلاهبرداران به تمام مقرهای انتظامی و اتحادیه طلا فروشان استان البرز اطلاع‌رسانی شد، ادامه داد: در ادامه با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج کلاهبرداران در حالی که قصد کلاهبرداری از یکی دیگر از اصناف را داشتند دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه، گفت: مأموران در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار قابل توجهی از طلاهای تقلبی که اقدام به فروش آنها می‌شد را کشف کردند. با تکمیل تحقیقات متهمان به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

بازی کودک ۶ ساله با اسلحه جان خواهر را گرفت

سرهنگ محمدرضا یاری معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه، اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله‌ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، مأموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر شش ساله‌ای که همراه خواهر ۱۴ ساله‌اش تنها در منزل حضور داشته‌اند به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و حین بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه‌ای می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: بر اثر شلیک صورت گرفته، دختر ۱۴ ساله خانواده از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش‌های صورت گرفته جان خود را از دست می‌دهد.

وی با ابراز تأسف از این واقعه، گفت: متأسفانه برخی خانواده‌ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله‌های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می‌دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می‌شود.

سرهنگ یاری خاطرنشان کرد: در بسیاری مواقع یک بی احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده‌ای را برای همیشه داغدار می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود خانواده‌های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتماً نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه‌ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.

کشف جسد یک کوهنورد

امدادگران هلال‌احمر سمنان، پیکر بی‌جان کوهنورد مفقود در ارتفاعات چندران سمنان را پیدا کردند. مظفر محمدخانی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: خبر سقوط این مرد ۶۵ ساله از ارتفاعات پارک کوهستان (چندران) سمنان ساعت حوالی ۱۹ دیروز به هلال احمر اعلام و جست‌وجو برای یافتن وی آغاز شد.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۱۵ محور سمنان به مهدی‌شهر، منطقه جاده سلامت سمنان رخ داد و امدادگران پایگاه‌های سمنان، مهدی‌شهر و کوهستان شهمیرزاد پس از ساعت‌ها جست‌وجو ساعت ۱۰:۲۰ امروز، پیکر بی جان این کوهنورد را پیدا کردند. علت سقوط در دست بررسی است.

کد خبر 556175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.