بررسی پروژه‌های شاخص شهرداری نجف‌آباد

نشست مشترک بررسی طرح ریل‌باس، کشتارگاه و پساب شهرستان نجف‌آباد با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار نجف‌آباد، رئیس شورا و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر در محل خزانه شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد در نشست مشترک بررسی طرح ریل‌باس، کشتارگاه و پساب شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و آب و فاضلاب مبنی بر واگذاری امتیاز استفاده از ۱۲۰ لیتر پساب آبفا از محل صدور مجوز حفاری و خسارات ناشی از آن منعقد شده بود که شهرداری خواستار افزایش این سهم از پساب تا ۳۰۰ لیتر بر ثانیه است.

وی افزود: مطالعات و بررسی در خصوص مسیر عبور ریل‌باس دو واریانت در حال انجام است که با آنالیز اقتصادی و مقایسه فنی این دو طرح قصد داریم به زودی این پروژه را از بلوار یادگاران خرمشهر آغاز کنیم.

در ادامه نشست، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی که طراح و پیگیر اجرای طرح فاضلاب در نجف‌آباد است، تصریح کرد: موضوع قرارداد پساب نجف‌آباد را همچنان پیگیری خواهم کرد و در جواب مطالبه بحق مردم می‌گویم پساب متعلق به شهر نجف‌آباد است و آب نباید از حوزه آبخوان نجف‌آباد خارج شود.

جاده دسترسی کشتارگاه نجف‌آباد، کیفیت کاربری طرح جامع و لزوم تشکیل و اجرای کمیته کار کمیسیون ماده پنج در شهرستان، تمرکززدایی از استان، منطقه‌بندی نجف‌آباد و تقسیم عادلانه سرانه آلودگی، ارزش افزوده به نسبت سرانه براساس آمار نفوس و مسکن سال ۹۵، آزادراه اتصال کنارگذر غرب به شرق به طول ۳۳ کیلومتر در راستای اتصال گلزار شهدای نجف‌آباد به سپاهان‌شهر اصفهان روبه‌روی سیتی‌سنتر، تغییر کاربری میدان میوه و تره‌بار سابق، هزار گل و ترمینال مسافربری به‌عنوان پیش‌نیاز کلنگ‌زنی طرح ریل‌باس، از دیگر موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.

کد خبر 556150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.