عدالت در سلامت از سیاست‌های بارز دولت است/به سربازی نظام سلامت افتخار می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه مراسم طرح توسعه بیمارستان لنجان گفت: به سربازی نظام سلامت افتخار می‌کنیم، هم اکنون شرایطی به وجود آمده است که نیاز به توسعه این بیمارستان احساس می‌شود. این کار، به همت دولت محترم که یکی از سیاست‌های اصلی آن عدالت در سلامت است، انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین شیرانی ظهر امروز_ پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه_ در حاشیه سفر وزیر بهداشت به استان اصفهان و در مراسم افتتاح عملیات طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان در این شهرستان، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان شهرستان لنجان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند؛ به ویژه در روزهای کرونا که همه ما ناظر بر شرایط به وجود آمده هستیم.

وی افزود: این بیمارستان سال‌های سال در مدار خدمت به مردم قرار داشته است و اکنون شرایطی به وجود آمده که نیاز به توسعه این بیمارستان احساس می‌شود. این مسئله، به همت دولت محترم که یکی از سیاست‌های اصلی آن عدالت در سلامت است، انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: رئیس‌جمهور محترم همواره به این شعار پایبند بودند و وزیر محترم علوم نیز سال‌ها در اصفهان تشریف داشته‌اند و به خوبی با مختصات استان، نیروهای بسیجی و ارزشی آن آشنایی دارند.

وی اظهار کرد: به همین خاطر است که به سربازی نظام سلامت و دولت افتخار می‌کنیم و با همت جهادی به زودی این پروژه را به سرانجام خواهیم رساند.

شیرانی با تاکید بر لزوم تسریع در روند طرح توسعه این بیمارستان، افزود: حتی اگر یک روز نیز زودتر از موعد طرح توسعه این بیمارستان به سرانجام برسد، مایه مباهات ما است. از خداوند منان مسئلت داریم که مردم ما به هیچ عنوان بیمار نشوند و چنانچه خدای ناکرده بیمار شدند، همه تجهیزات لازم برای درمان و خدمت به آن‌ها در دسترس باشد.

شیرانی با تاکید بر این ایام که متعلق به حضرت زینب کبری (س) است، گفت: حضرت زینب (س) پیام‌آور کربلا بودند و اگر ایشان نبودند، ممکن بود که پیام کربلا به ما منتقل نشود. بنابراین، به برکت خون شهدا و حضور جانبازان است که ما در این مکان گرد هم جمع شدیم، امیدواریم که بتوانیم هرچه بهتر راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

کد خبر 556140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.