هوادار- سپاهان / جدال سخت خارج از خانه برای شاگردان محرم

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر، سپاهان به میهمانی تیم هوادار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ فردا _جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ تیم‌های هوادار و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان

جمعه، بیست‌ونهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۵

ورزشگاه: پاس قوامین تهران

داور: سیدمهدی مرجان‌زاده

پخش زنده: شبکه شما (احتمالی)

آخرین رویارویی: سپاهان یک- هوادار یک

مصاف سخت خارج از خانه برای شاگردان محرم

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، سپاهان رده سومی در حالی به مصاف هوادار می‌رود که پس از برد پرگل هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان روحیه خوبی دارد و امیدوار است با پیروزی خارج از خانه به پیروزی‌های خود ادامه دهد. سپاهانی‌ها خوب می‌دانند برای کم کردن فاصله ۹ امتیازی با صدر جدول نیاز به بردهای متوالی دارند و توقف حتی خارج از خانه آن‌ها را به هدف نهایی نمی‌رساند.

جدال سپاهان و هوادار در هفته سوم لیگ در حالی با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید که شاید شاگردان محرم هنوز به یاد داشته باشند که پیروزی در آن بازی چقدر سخت به دست آمد و تیم هوادار تا چه حد آن‌ها را اذیت کرد. سپاهان آن دیدار را با گل دقیقه ۸۴ دانیال اسماعیلی‌فر به سود خود به پایان رساند اما آن دیدار شاید آخرین روز خوش سپاهان در نیم فصل نخست بود زیرا از بازی بعدی مقابل ذوب آهن، روند نتایج سینوسی و بعضاً ضعیف سپاهان آغاز شد.

در این هفته دو رقیب سپاهان در صدر جدول یعنی استقلال و پرسپولیس به ترتیب بازی‌های سختی مقابل تراکتور و آلومینیوم دارند و این احتمال وجود دارد که پیروزی سپاهان مقابل هوادار، در نهایت منجر به کم کردن فاصله با استقلال یا پرسپولیس شود.

در سوی دیگر هوادار با سرمربیگری رضا عنایتی یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ امسال نشان داده است. هوادار در جدال با تیم‌های مدعی هم عملکرد خوبی داشته است و حتی برابر پرسپولیس در نیم فصل نخست تا آستانه پیروزی پیش رفت اما در نهایت به تساوی دو بر دو رسید، تیم عنایتی برابر استقلال و سپاهان نیز هرچند شکست خورد اما حسابی رقیب را اذیت کرد و شکست‌هایی با حداقل اختلاف متحمل شد. هوادار در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که در دیدار قبلی برابر پیکان با نتیجه دو بر یک پیروز شد، دیداری که گل برتری هوادار در دقیقه ۸۹ به ثمر رسید تا این تیم تا رده دوازدهم جدول بالا بیاید و از جمع تیم‌های در خطر سقوط کمی فاصله بگیرد.

سپاهان در حالی به مصاف هوادار می‌رود که مسعود ریگی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با این حال اما به نظر می‌رسد یاسین سلمانی با رهایی از بند مصدومیت بتواند دقایق بیشتری نسبت به بازی قبلی برای سپاهان به میدان برود.

ترکیب احتمالی هوادار:

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، محمد حسینی، محمد ستاری، محمد میری، نیما انتظاری، حسین صادقی، داریوش شجاعیان، معین عباسیان، روح‌الله باقری و محمد جواد محمدی

ترکیب احتمالی سپاهان:

رشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علیمحمدی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 556127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.