پرداخت ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از پرداخت تسهیلات ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ۶۱۸ نفر از پسران مددجو، همسران فاقد شغل نوعروسان تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار، فرصت شغلی ایجاد شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج جوانان و کمک تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی این نهاد، ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق پیوندهای پایدار و موفق با هدف تقویت نهاد خانواده است.

وی ارائه خدمات اشتغال به فرزندان در سن ازدواج را برای تشکیل و تحکیم خانواده ضروری دانست و ادامه داد: کمیته امداد استان از ابتدای سال تاکنون برای ۶۱۸ نفر از پسران مددجو، همسران فاقد شغل نوعروسان تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار با انجام مشاوره شغلی، آموزش‌های مهارتی، کارآفرینی و کسب و کار، فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، پرداخت تسهیلات و اجرای طرح‌های خودکفایی را مسیرهای اشتغال‌زایی مددجویان دانست و گفت: در این مدت برای ۵۵۷ فرزندان پسر، ۴۸ نفر از همسران بیکار نوعروسان امداد و ۱۳ نفر از زنان سرپرست خانوار با هدایت شغلی و طرح‌های راهبری، با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان، فرصت شغلی ایجاد شد.

وی ادامه داد: تسهیل ضمانت وام پرداختی برای اشتغال زوجین از طریق تعاملات انجام شده با شعب بانک‌ها، همچنین پیش‌بینی بسته‌های تشویقی ویژه برای اشتغال زوجین در مناطق محروم، زمینه‌ساز ترغیب جوانان تحت پوشش برای ازدواج، تشکیل و تحکیم خانواده می‌شود.

کد خبر 556109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.