سلامت را حق مردم می‌دانیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه سفر وزیر بهداشت به استان اصفهان گفت: سلامت را حق مردم می‌دانیم و معتقدیم که وظیفه حاکمیت تأمین سلامت مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین شیرانی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ در حاشیه سفر وزیر بهداشت به استان اصفهان و در مراسم افتتاح مرکز غربالگری سرطان شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: از خیرانی که زمین، ساختمان یا حتی تفکر خیر خود را در حوزه سلامت تقدیم می‌کنند، تشکر می‌کنم؛ به این خاطر که ما سلامت را حق مردم می‌دانیم و معتقدیم وظیفه حاکمیت تأمین سلامت مردم است.

وی افزود: این بار به قدری سنگین است که هر گوشه از آن باید با کمک دیگران برداشته شود و شما خیران ثابت کردید که در شهر شهیدان نجف‌آباد، برای سلامت مردم ارزش قائل هستید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ادامه داد: نجف‌آباد خیران بسیاری دارد؛ یکی از خیران پیشکسوت جناب ملک‌زاده است که در حوزه سلامت مرکز دیالیز معلولان را راه‌اندازی و کمک‌هایی هم برای پیوند بیماران انجام داده و تلاش این خیران بر همگان آشکار است؛ در گذشته هم بخش جراحی قلب کودکان را در نجف‌آباد نداشتیم که به همت همین خیران راه‌اندازی شد.

وی افزود: این خیران حتی کمک‌هزینه عمل بیماران را هم تقبل می‌کنند تا بیمار به شهرهای شیراز و تهران نرود؛ ما با چنین تفکرات خوبی به پیش می‌رویم.

شیرانی با ابراز قدردانی از همه خیران و نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آقای ابوترابی از دسته افرادی هستند که چنین تفکری دارند و خیریه ایشان هم در شهرستان‌های تیران و کرون و نجف‌آباد، جزو خیریه‌های خوب سلامت است.

کد خبر 556108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.