پرسپولیس - آلومینیوم/ گربه سیاه در تهران رام می‌شود؟

پرسپولیس و آلومینیوم عصر جمعه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از فردا از ساعت ۳۰و ۱۹ دقیقه باید در آخرین دیدار هفته هجدهم پذیرا رسول خطیبی و شاگردانش باشند. پرسپولیسی‌ها که پس از بازگشت از تعطیلات بین دو نیم‌فصل، نساجی را با سه گل شکست دادند، حالا می‌خواهند همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند. آن سوی میدان، آلومینیوم ۲۵ امتیازی برای نزدیک‌تر کردن خود به بالای جدول و شانس پیدا کردن برای کسب نخستین سهمیه آسیایی، نیاز به برد در چنین مسابقاتی دارد.

سه هفته سرنوشت‌ساز در انتظار یحیی و شاگردان

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از شکست تلخ در سوپرجام، با برد شیرین خود در مصاف هفته گذشته با نساجی خیال هوادارانشان را تا حدودی راحت کردند. سرخ‌ها امیدوارند بتوانند نفس به نفس استقلال پیش بروند تا با لغزش احتمالی مجیدی و شاگردانش، صدر را از آن خود کنند. البته مصدومان پرسپولیس در دو بازی اخیر باعث شده تا شاید کیفیت واقعی این تیم به نمایش گذاشته نشود و خیلی از طرفداران منتظر اضافه شدن نفراتی چون آل‌کثیر هستند.

پرسپولیس - آلومینیوم/ گربه سیاه در تهران رام می‌شود؟

پرسپولیس بعد از مصاف با آلومینیوم، باید در دو هفته پیاپی مقابل تیم‌های استان کرمان صف‌آرایی کند که این روزها وضعیت بسیار خوبی دارند. آن‌ها ابتدا در هفته نوزدهم به سیرجان رفته و میهمان شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهند شد و سپس، با مس رفسنجان پیکار خواهند کرد. هفته‌های حساس و سرنوشت‌سازی که اگر پرسپولیس از آن سربلند بیرون آید، قدم مهمی در کورس قهرمانی برداشته و با از دست دادن امتیازات، فرصت افزایش اختلاف را به رقیب همشهری خواهد داد.

رضائیان در سودای پیراهن تیم ملی

رامین رضائیان که به تازگی سرخ‌پوش شده، احتمالاً از امروز در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که ITC رضائیان هفته گذشته نیز صادر شده بود اما از آنجا که روز بازی با نساجی به تهران رسیده بود، نتوانست هم‌تیمی‌هایش را در مشهد همراهی کند. حالا این دفاع چپ آماده فوتبال ایران برای اثبات دوباره خود و تکرار خاطرات فرصت مناسبی پیدا کرده و احتمالاً به حضور در لیست اسکوچیچ برای جام جهانی امیدوار است.

پرسپولیس - آلومینیوم/ گربه سیاه در تهران رام می‌شود؟

شماره یکِ لک، در خطر

یکی از مشکلات جدی پرسپولیس در فصل جاری، عملکرد نوسانی حامد لک در خط دروازه بوده است. گل‌های بدی که لک در نیم فصل اول دریافت کرد، صدای انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس را در آورد تا پس از جدایی رادوشوویچ، سرخ‌ها به سراغ احمد گوهری بروند. اگر چه بعید است به این زودی‌ها گوهری به لک ترجیح داده شود اما اگر لک نتواند به فرم قبلی خود بازگردد، احتمالاً باید با حضور فیکس در چهارچوب دروازه پرسپولیس خداحافظی کند.

اراک به کمتر از آسیا راضی نیست!

آلومینیوم که این فصل نیز با رسول خطیبی عملکرد قابل قبولی در آغاز لیگ داشت، با گذشت زمان دچار افت شد و از حوالی صدر، به رده پنجمی نزول و بسنده کرده است؛ جایگاهی که با هدف جاه‌طلبانه مدیران اراکی برای کسب نخستین سهمیه آسیایی فاصله دارد. شاگردان خطیبی برای آسیایی شدن ۱۳ هفته حساس دیگر را پیش رو دارند و مهم‌ترین دیدارهایشان، به مصاف با چهار تیم بالایی خلاصه خواهد شد و سهم زیادی در کسب یا عدم کسب سهمیه آن‌ها دارد.

پرسپولیس - آلومینیوم/ گربه سیاه در تهران رام می‌شود؟

آن‌ها که تنها شکست‌های پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برتر را در ورزشگاه خانگی این تیم رقم زده‌اند را باید گربه سیاه جدید سرخ‌ها دانست. تیمی که به نظر بازی با مدعیان را به خوبی بلد است و همواره برای سه قطب اصلی لیگ برتر، رقیبی دردسرساز بوده است.

کد خبر 556077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.