تراکتور_ استقلال/ بازی رکوردها

بدون شک یکی از بازی‌های مهم هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران را تراکتور و استقلال برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا_ جمعه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ برگزار می‌شود که در یکی از دیدارهای مهم، تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر، از صدرنشین جدول رقابت‌ها یعنی استقلال تهران پذیرایی می‌کند؛ دیداری که سوت شروع آن را موعود بنیادی‌فر به صدا درخواهد آورد. تیم‌های تراکتور و استقلال تاکنون ۲۷ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۰ برد برای استقلال و ۹ برد برای تراکتور به دست آمده است؛ ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

کرونایی‌های تراکتور به استقلال می‌رسند؟

شش بازیکن و سرمربی تیم فوتبال تراکتور که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند این تیم را در دیدار مقابل صنعت نفت همراهی کنند، شرایط مبهمی برای دیدار با استقلال دارند. پیمان بابایی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی و مهدی حقیقت به همراه زونیمیر سولدو، نفرات کرونایی تیم فوتبال تراکتور هستند که حضورشان در دیدار با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تراکتور_ استقلال/ بازی رکوردها

استقلال مجیدی، رکورد تراکتور را می‌زند؟

تراکتور یکی از تیم‌هایی است که همواره گربه سیاه آبی بوده و حتی در مقاطعی مانع از قهرمانی استقلال شده است؛ اما استقلالی‌ها از افت فاحش تبریزی‌ها خبر دارند و تیم پرشورها را مانعی بر سر راه خود نمی‌بینند. البته این را هم باید در نظر داشت که تراکتور مقابل استقلال در لیگ سیزدهم تا شانزدهم، طی هشت مسابقه برابر آبی‌های پایتخت شکستی تجربه نکرده است. پنج برد و سه تساوی حاصل کار تراکتور در آن دیدارها بود که این بهترین رکورد آن‌ها مقابل پایتخت‌نشین‌ها است. با این وجود استقلال هم به بهترین رکورد خود مقابل تراکتور در لیگ برتر رسیده و از لیگ نوزدهم تا به حال در پنج دیدار لیگ برتری مقابل سرخ‌پوشان تبریزی طعم شکست را نچشیده و چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورده است. یکی دیگر از رکوردهای جالب تراکتور که استقلال به آن رسیده و فرصت شکستنش را دارد، تعداد برد متوالی است. تبریزی‌ها در لیگ پانزدهم و شانزدهم، طی سه بازی پشت سر هم با نتایج سه بر دو، دو بر یک و یک بر صفر استقلال را شکست دادند. این در حالی است که استقلال، در دیدار دور رفت این فصل و با برتری یک بر صفر مقابل قرمزها به این رکورد دست پیدا کرد و حالا می‌تواند با موفقیت در دیدار روز جمعه، این رکورد را هم از تراکتور بگیرد.

تراکتور_ استقلال/ بازی رکوردها


یامگا کلید اصلی موفقیت استقلال

بدون شک «کوین یامگا » یکی از بازیکنان تأثیرگذار لیگ ایران است. زدن هشت گل و قرار گرفتن در رده دوم جدول گلزنان پشت سر منشای ۹ گله، بیانگر این موضوع است. این مهاجم در بازی آخر استقلال مقابل ذوب‌آهن تک گل تیمش را به ثمر رساند. کوین که مقابل هوادار به دلیل محرومیت حضور نداشت، قبل از این در مصاف با نفت مسجد سلیمان یک گل زده و یک پاس گل هم داده بود؛ مقابل مس و آلومینیوم نیز سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود. در کل این مهاجم در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر پنج توپ وارد دروازه رقبا کرده و و یک پاس گل داده است؛ مسئله‌ای که نشان می‌دهد این مرد فرانسوی چقدر فوق‌العاده است. حالا باید منتظر ماند و دید یامگا، تراکتور را هم می‌تواند به لیست فتوحات خود اضافه کند و خود را به منشأ که در صدر جدول آقای گلی قرار دارد، برساند یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد!

کد خبر 556072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.