عدم پاسخگویی و شفافیت در فرمانداری ویژه میناب

دبیر مجمع مطالبه گران میناب گفت: در خصوص شفاف‌سازی و اعلام مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان میناب، دو نامه از سوی این مجمع جهت اطلاع به مردم عزیز به فرمانداری ویژه شهرستان میناب ارسال شده تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام رضایی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان میناب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ویژگی‌های دولت قانون‌مند می‌توان به انتقاد پذیری‌، مشورت طلبی و داشتن روحیه عملکردی شفاف دانست که فرماندار ویژه میناب از این مقوله فاصله دارد.

وی افزود: فرمانداری ویژه میناب سال‌ها است نام ویژه را بر خود دارد، اما هیچ مزایای از ویژه بودن برای مردم ندارد که حتی در پاسخگویی به مردم اجتناب دارد.

دبیر مجمع مطالبه گران میناب ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و وارد شدن خسارت به مردم و حضور وزرا در شهرستان و دیدارهای مردمی، حق مردم است که بدانند این بازدیدها چه دستاوردهای داشته است یا فقط شنیدن صدا و دیدن بالگرد نصیب مردم شده است.

وی تصریح کرد: شفافیت، اطلاع از مصوبات و تصمیمات دولت برای این شهرستان حق قانونی مردم است و عدم اطلاع رسانی به مردم کاری نادرست و دور از قوانین حکومت اسلامی است.

کد خبر 556053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.