ماجرای حادثه پل غدیر اصفهان چه بود؟

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان ماجرای حادثه پل غدیر را تشریح کرد.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از چند ماه پیش عملیات ترمیم درزهای انبساطی پل غدیر آغاز و پیمانکار مشغول انجام اقدامات لازم شده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار نوعی ورق‌های لولایی را بر روی پل کار می‌کند تا صبح‌ها ترافیک عبوری مسیر مختل نشود و امکان تردد برای شهروندان وجود داشته باشد، افزود: این ورق‌ها به صورت موقت بر روی پل استفاده و توسط چسب‌های مخصوص در آسفالت عرشه کاشته می‌شود.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: ترمیم درزهای انبساطی چند لاین پل غدیر تاکنون به اتمام رسیده است، اما حادثه‌ای که شب گذشته اتفاق افتاد به دلیل تردد خودروهای سنگین عبوری با تناژ بسیار بالا بوده است که سنگ‌ها را از معادن برای سنگ شکن‌ها و سنگبری‌ها حمل می‌کنند که این اضافه‌بار ضربات بسیار محکمی به پلیت‌ها وارد کرد به طوری که یکی از آنها از قسمت لولا آسیب دید.

وی با بیان اینکه بر اثر این اتفاق، خودروی دو نفر از شهروندان دچار آسیب شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع این اتفاق، نیروهای تعمیرات واحد عمران منطقه چهار شهرداری به محل اعزام شدند و رفع خطر شد، البته پیمانکار باید ورق‌ها را برگرداند و کار خود را به اتمام برساند و پلیت‌ها را از روی پل جمع‌آوری کند.

توکلی‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر رفع خطر توسط واحد تعمیرات عمرانی منطقه چهار شهرداری اصفهان انجام شده است.

کد خبر 556018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.