شهرداری گرگان به استقبال بهار می‌رود

مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان گفت: فضاسازی شهری، گل‌کاری، آماده‌سازی فضای سبز و نصب المان‌های نوروزی در آستانه بهار در سطح شهر گرگان انجام می‌شود تا فضای شهر زیباتر شود و نشاط اجتماعی در میان شهروندان افزایش پیدا کند.

آرش فولادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تغییر رنگ‌بندی استان‌ها و شهرهای کشور از نظر بیماری کرونا که به صورت متناوب توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، اجرا و افتتاح کلیه طرح‌ها در شهر گرگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت در ابلاغیه‌ای خطاب به شهرداری تاکید کرده که برپایی هرگونه اجتماع و نمایشگاه و برگزاری رویدادها ممنوع است که ما ملزم به رعایت آن هستیم.

فولادیان اضافه کرد: با این وجود به دلیل فضای خاص نوروز و آغاز بهار طبیعت، شهرداری گرگان فضاسازی محیط شهری و به‌کارگیری المان‌های مناسب نوروز را در دستور کار دارد و سعی دارد به زیباترین شکل ممکن شهر را آماده استقبال از بهار کند؛ با این حال منتظر ابلاغ ستاد ملی کرونا درخصوص محدودیت‌های احتمالی در نوروز هستیم.

وی گفت: فضاسازی شهری، گل‌کاری، آماده‌سازی فضای سبز و نصب المان‌های نوروزی در آستانه بهار در سطح شهر گرگان انجام می‌شود تا فضای شهر زیباتر شود و نشاط اجتماعی در میان شهروندان افزایش پیدا کند.

کد خبر 555990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.