کرونا جان ۸۰۰ راننده تاکسی را در پایتخت گرفت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان این‌که کمتر از چهار درصد رانندگان ناوگان تاکسیرانی واکسن نزده‌اند، گفت: تاکنون ۸۰۰ نفر از رانندگان تاکسی پایتخت بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، مهدی اسماعیل‌بگی با اشاره به روند واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اظهار کرد: این سازمان دو طرح در بخش واکسیناسیون برای تاکسیرانان اجرا کرد که طرح نخست مربوط به نصب کارت واکسن روی شیشه خودرو و طرح دوم، برخورد با رانندگان واکسن نزده است.

وی با اشاره به تاکسیرانانی که کارت واکسن را روی شیشه خودرو نصب کرده‌اند، افزود: تیم‌های نظارتی با حضور در پایانه‌های مختلف سطح شهر بر این مسئله نظارت دارند و از طریق بازرسان برای تاکسیرانانی که واکسن زده‌اند، اما کارت واکسن دریافت نکرده‌اند، کارت واکسن صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره واکسینه نشدن بیش از پنج هزار راننده تاکسی شهر تهران در ماه گذشته، تصریح کرد: در این مدت آمار رانندگانی که از دریافت واکسن خودداری کرده‌اند، کاهش یافته و در حال حاضر به حدود چهار هزار راننده رسیده است.

وی گفت: تیم‌های نظارتی در معابر و پایانه‌ها در حال گشت‌زنی هستند و خودروی تاکسیرانانی که واکسن نزده‌اند، تا زمان دریافت واکسن متوقف خواهد شد و با ابطال پروانه تاکسیرانی امکان فعالیت نخواهند داشت، همچنین تمدید پروانه پس از انجام واکسیناسیون انجام خواهد شد.

اسماعیل‌بگی خاطرنشان کرد: کد ملی تاکسیرانانی که واکسن دریافت کرده‌اند در دست سازمان تاکسیرانی است، بنابراین پروانه فعالیت راننده‌ای که واکسن نزده است به صورت سیستمی، تمدید نمی‌شود.

وی با اعلام این‌که حدود چهار درصد تاکسیرانان هنوز واکسن نزده‌اند، افزود: این‌که حدود ۹۶ درصد از یک جامعه ۸۰ هزار نفری برای انجام واکسیناسیون اقدام کرده‌اند، بسیار خوب است.

کد خبر 555949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.