چهار تیم برتر به‌دنبال کسب مقام قهرمانی/مرحله نهایی با قضاوت داور صرب

دور پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلوی کشور از بیست‌وهشتم تا سی‌ام بهمن‌ماه برای تعیین تیم‌های برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سی‌ویکمین دوره مسابقات لیگ‌برتر واترپلوی باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، روز پنجشنبه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه سال جاری در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز خواهد شد و در روز سی‌ام بهمن‌ماه با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال پایان می‌یابد.

بر اساس جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم‌های نوفلاح و رعد پدافند (به‌عنوان تیم‌های نخست و چهارم) و تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه (به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف فینالیست‌های سی‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلوی کشور مشخص شود.

طبق برنامه‌ریزی کمیته فنی واترپلو فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۵ روز پنجشنبه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه بین دو تیم نوفلاح و رعد پدافند برگزار می‌شود و تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه از ساعت ۱۷ همان روز به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است پس از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی، دیدار فینال و رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز روز شنبه سی‌ام بهمن‌ماه با قضاوت ووجین پوتنیکویچ در استخر بین‌المللی نهم دی برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ووجین پوتنیکویچ داور صاحب‌نام و المپیکی صربستانی به دعوت فدراسیون شنا ایران برای قضاوت دیدارهای رده‌بندی و فینال سی و یکمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر وترپلو به تهران سفر می‌کند.

پوتنیکویچ متولد سال ۱۹۸۲ میلادی است که از داوران بین‌المللی فدراسیون جهانی و اروپا به حساب می‌آید. این داور جوان و مطرح صربستانی سابقه دو دوره حضور در المپیک (المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو) را در کارنامه خود دارد که در هر دو دوره تیم‌ملی واترپلوی صربستان موفق به کسب مدال طلا نیز شده است.

چهار تیم برتر به‌دنبال کسب مقام قهرمانی/مرحله نهایی با قضاوت داور صرب


کد خبر 555937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.