احداث کمپانی توسعه مسکن در انگلستان

مدیران کلان‌شهر منچستر انگلستان در نظر دارند یک کمپانی توسعه مسکن در شهر ایجاد کنند که در آن بر ایجاد سازه‌هایی با کیفیت بالا و کمترین انتشار کربن تمرکز خواهد شد؛ ارائه مسکن مقرون‌به‌صرفه از دیگر اهداف مهم کمپانی جدید خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی جدید توسعه مسکن منچستر که به زودی احداث آن آغاز می‌شود، ساخت سالانه ۵۰۰ خانه مسکونی مقرون‌به‌صرفه را در اولویت تمام برنامه‌های خود دارد. این خانه‌ها قرار است در اختیار شهروندانی از منچستر با بیشترین نیاز به مسکن و کمترین درآمد قرار گیرد ضمن این‌که، کیفیت آن‌ها به مراتب بیش از سایر خانه‌های قدیمی شهر خواهد بود. اولین منازل مسکونی این کمپانی که تعداد آن‌ها به ۱۲۸ واحد می‌رسد در خیابان رودنی، واقع در محله مدرن آنکتس ساخته خواهد شد و به شکل اجاره‌ای در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

پیش از این، مدیران منچستر متحد شده بودند که در سال‌های بین ۲۰۱۵ و ۲۰۲۵، تعداد شش هزار و ۴۰۰ خانه مسکونی مقرون به‌صرفه احداث کنند که با وجود کمپانی جدید، پیش‌بینی شده است، تعداد این خانه‌ها به بیش از هفت هزار مورد برسد. البته اقدامات منچستر تنها به این ختم نخواهد شد؛ بلکه برنامه‌ریزان اهداف بلندپروازانه دیگری را نیز در سر پرورانده‌اند و در نظر دارند تمام ساکنان شهر را از مسکن مقرون‌به‌صرفه برخوردار کنند.

احداث کمپانی توسعه مسکن در انگلستان

از آنجا که احداث خانه‌های جدید، با کیفیت بالا و قیمت پایین، بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود در نتیجه مدیران، احداث یک کمپانی تخصصی برای تحقق این هدف را بهترین استراتژی دانسته‌اند.

خانه‌های جدیدی که در خیابان رودنی احداث خواهد شد نه تنها خود از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود، بلکه مدیران در نظر دارند خدمات عمومی منطقه را نیز ارتقا دهند تا ساکنان جدید را در برآورده کردن بخش اعظم نیازهای خود یاری کنند. علاوه بر این، فضاهای سبز متعددی در منطقه احداث خواهد شد تا دسترسی تمام مردم از آن‌ها تضمین شود و در ضمن، اقتصاد منطقه نیز، رونق قابل توجهی را تجربه کند.

کد خبر 555927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.