نیازهای ترافیکی معابر قم در ماه‌های پایانی سال برطرف می‌شود

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خط‌کشی طولی معابر و رفع نیازهای ترافیکی مناطق هشتگانه در ماه‌های پایانی سال و قبل از ایام عید نوروز در اولویت کاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به رفع مشکلات فنی و خودرویی این سازمان و توجه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به این موضوع، اظهار کرد: با تکمیل و به‌روزرسانی خودروهای فنی و تخصصی، نیازهای ترافیکی معابر هشتگانه در اولویت کاری این سازمان بوده و در حال اجرا است.

وی افزود: تجهیزات و نیروی متخصص خط‌کشی‌های طولی، طی جدول زمان‌بندی‌شده تا پایان سال در اختیار مناطق قرار دارند تا با رعایت زمان‌بندی و شناسایی نقاط مورد نظر توسط مسئولان فنی مناطق، بتوانیم حداکثر نیازهای مناطق در این خصوص را تا قبل از پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص تأمین رنگ جهت اجرای مسیرهای ویژه تردد عابران پیاده، تصریح کرد: سردی هوا و متغیر بودن شرایط اقلیمی و امکان بارندگی تا پایان سال، شرایط مناسب و استانداردی جهت اجرای رنگ‌های ترافیکی برای مسیر عابر پیاده نبوده است و به‌محض بهبود و ثبات در شرایط اقلیمی و جمع‌بندی نیازمندی مناطق در این خصوص، نسبت به اجرای آن همچون سال‌های گذشته اقدام خواهد شد.

وی گفت: بیشترین نقاط جهت اجرای خط‌کشی معابری است که در سال‌های گذشته خط‌کشی شده است و دارای خطوط ترافیکی هستند، اما به دلیل تردد زیاد و کم‌رنگ شدن نیاز به تجدید خط‌کشی دارد که این موضوع با مساعد شدن وضعیت جوی و با جدیت بیشتر به مرحله اجرا خواهد رسید.

کد خبر 555900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.