اجرای طرح عقب‌نشینی محله مصطفی‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد به بعضی از مطالبات مردم که سال‌ها بدون نتیجه مانده بودند اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری انتظار مردم به سر رسید و بلوار ولایت نظرآباد بازگشایی شد و طرح عقب‌نشینی محله مصطفی‌آباد اجرا شد.

ناصر اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در گزارش عملکرد این دوره مدیریت شهری در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر را در حالی پشت سر گذاشتیم که چندین مورد از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید؛ این قبیل اقدامات با هدف کسب رضایت شهروندان و ارائه خدمات به مردم به صورت مستمر و مداوم انجام می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در مدت شش ماه از شروع به کار این مجموعه انجام شده و در حال اجرا است، تصریح کرد: اقدامات مدیریت شهری با حمایت‌های شورای اسلامی شهر در این مدت نشان‌دهنده عزم خدمت به مردم و موفقیت در این مسیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در خصوص برخی از مطالبات شهروندان که سال‌ها بدون نتیجه مانده بودند، افزود: پس از سال‌ها با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری انتظار شهروندان به پایان رسید و بلوار ولایت نظرآباد بازگشایی شد. همچنین طرح عقب‌نشینی محله "مصطفی‌آباد" اجرا شد و توانستیم به مسکن مهر این شهرستان هویت ببخشیم.

وی از پروژه‌های اجرا شده در سطح شهرستان نظرآباد خبر داد و اضافه کرد: آسفالت معابر سطح شهر، اجرای روکش آسفالت شهرک فخر ایران و محله‌های مهدی‌آباد، رسالت، مفتح، سیدجمال‌الدین، علی‌آباد و شهرک ریاست‌جمهوری با مجموع اعتبار هفت میلیارد تومان انجام شد.

اکبرزاده با اشاره به احداث کتابخانه عمومی، تاکید کرد: این کتابخانه به دست استاندار البرز و هم‌زمان با دومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی شد و با تخصیص اعتبار ۹ میلیارد تومانی به‌زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 555835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.