آگوئرو احساس می‌کند قلبش درست کار نمی‌کند

مهاجم آرژانتینی چند ماه پس از پیوستن به غول لالیگا بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد مجبور شد کفش های خود را آویزان کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخیو آگوئرو یکی از بازیکنان فوق العاده دنیای فوتبال است که دستاوردهای زیادی داشته اما در سن ۳۳ سالگی با یک بدشانسی مواجه شد. مهاجم آرژانتینی چند ماه پس از پیوستن به غول لالیگا بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد مجبور شد کفش‌های خود را آویزان کند.

سرخیو آگوئرو در مورد ترس از سلامتی که او را مجبور به بازنشستگی در بارسلونا کرد صحبت کرده است، اسطوره منچسترسیتی اعتراف کرد که اکنون احساس می‌کند که قلبش "به درستی کار نمی‌کند".

مهاجم آرژانتینی یکی از ترسناک‌ترین تمام کننده‌های روی کره زمین بود، با رکورد زدن گل در ۱۰ سال به یاد ماندنی در فوتبال انگلیس که اذهان تا ابد باقی خواهد ماند. او در تابستان ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد، ورزشگاه اتحاد را با نیوکمپ عوض کرد، اما در اکتبر پس از ناراحتی در قفسه سینه به بیمارستان منتقل شد و در ۱۵ دسامبر کفش‌هایش را آویخت.

آگوئرو در مورد کیفیت زندگی فعلی خود پس از اینکه مجبور شد از حرفه‌ای که دوستش داشت و به اوج رسیده بود دست بکشد، گفت: "اگر اکنون بخواهم فوتبال- تنیس بازی کنم، نفسم بند می‌آید. می‌خواهم دوی سرعت داشته باشم. فقط احساس می‌کنم قلبم درست کار نمی‌کند."

آخرین بازی این بازیکن ۳۳ ساله در دیدار با آلاوس در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ انجام شد. او در دقیقه ۴۲ آن مسابقه پس از اینکه مشخص شد در شرایط خوبی برای ادامه دادن به بازی نیست، تعویض شد. تنها ۵ بازی برای بارسلونا پس از یک تغییر مهم انجام شده بود، با این حال اما آگوئرو چاره‌ای جز حضور در کاتالونیا نداشت، سرخیو بشدت مشتاق این انتقال بود که پایان خوشی نداشت.

آگوئرو احساس می‌کند قلبش درست کار نمی‌کند



او مبتلا به "آریتمی قلبی" تشخیص داده شد و مجبور شد به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد که ۳۸۵ گل در سطح باشگاهی بود، ۲۶۰ گل برای سیتی در ۱۰۱ بازی به ثمر رسانده بود و در کنار یک جام لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ اروپا و کوپا آمریکا قهرمان شد. مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ در پکن را دارد.

آگوئرو همچنین در مورد اینکه چگونه در ابتدا فکر می‌کرد مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند به بازی برگردد، صحبت کرده است، اما ظاهراً به زودی متوجه شده که وضعیت چقدر بد و وخیم است.

او گفته است: "در ۱۵ روز اول دوران بدی داشتم. وقتی این اتفاق افتاد، فکر کردم چیزی نیست و حالم خوب می‌شود، اما وقتی به بیمارستان رسیدم و مرا در یک اتاق کوچک تنها گذاشتند و مانیتورهای زیادی در اطرافم قرار دادند، متوجه شدم که شرایط حاد و بد است، و بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان، بدست عصبی شدم."

کد خبر 555786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.