سجادی: منتظر موفقیت های ملی پوشان بسکتبال هستیم

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع اردونشینان تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: مجموعه ورزش در کنار شما و حامی تیم ملی است و منتظر هستیم تا موفقیت های ملی پوشان کشور را ببینیم.

به گزارش ایمنا، سید حمید سجادی روز سه شنبه با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال ایران خطاب به ملی پوشان کشور گفت: در کنار شما، سرپرست فدراسیون و کادر فنی هستیم و از لحاظ مالی و معنوی حامیتان خواهیم بود و امیدوارم مسابقات و میزبانی‌ها را به خوبی پشت سر بگذارید.

وی در خصوص حضور تماشاچیان در مسابقات افزود: حضور تماشاچی در مسابقات بسیار خوب و پرانرژی است، همه تلاش خود را می‌کنیم که این اتفاق بیافتد ولی با توجه به شرایط کرونا این تصمیمی است که باید ستاد مبارزه با کرونا با توجه به استاندارها اتخاذ کند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم با تلاش شما شاهد موفقیت در بازی‌های آسیایی چین باشیم. از آنجایی که کشورهای شرکت کننده همه تلاش خود را برای موفقیت می‌کنند، شما ۶ ماه فرصت دارید که به لحاظ آمادگی و مسایل فنی خود را ارتقا داده و با دست پر به مصاف حریفان بروید.

سجادی افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، آنگونه که شایسته نام ورزش ایران است را برایتان فراهم کنیم.

وی ضمن تاکید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون از ورزشکاران گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار شما است و همه تلاش خود را برای فراغ خاطر شما انجام خواهد داد. تلاش کنید که به خوبی تمرین کنید و با بهترین تمرین، استراحت و تمرکز بتوانید به نتایج مطلوب دست یابید.

تیم ملی بسکتبال ایران در حال حاضر درگیر رقابت‌های بسکتبال در پنجره جام جهانی است، شاگردان مصطفی هاشمی در بازی رفت پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه به مصاف تیم قزاقستان و روز یکشنبه هشتم اسفند ماه به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.

این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 555782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.