بودجه سال آینده شهرداری افزایش می یابد

جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز سه‌شنبه _۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰_ در نشستی اظهار کرد: بودجه سال آتی شهرداری خطاب به مدیران گفت: با توجه به اینکه بودجه شهرداری در سال آینده افزایش دارد، مأموریت سخت و از نظر مالی تهاجمی پیش رو دارید.

وی افزود: برای اینکه شاهد خیز مالی در سال آتی باشیم، ساختار باید چابک باشد و ریل گذاری لازم انجام شود. مدیران نگاه جهادی داشته باشند و تفکر انقلابی حاکم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: با این بودجه به دنبال اجرای پروژه‌های بزرگ شهری اما فکورانه و عالمانه بر طبق نیاز شهر هستیم.

سید احسان اصنافی نیز در این نشست گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز، حوزه‌های مختلف باید اقدامات و آمادگی لازم را در حوزه‌هایی همچون فضای سبز، زیباسازی، مدیریت تردد و ترافیک در ایام نوروز و … داشته باشند.

اصنافی بر لزوم تعامل شهرداری‌های مناطق با پیمانکاران تاکید کرد و افزود: در حوزه پرداخت به پیمانکاران عدالت وجود داشته باشد.

شهردار شیراز با اشاره به انتصابات اخیر در این مجموعه اظهار داشت: تلاش کردیم انتصاب‌ها از بدنه شهرداری شیراز و بنابراین، هم اکنون وقت کار است و حوزه‌ها باید برای تحقق بودجه همت کنند.

آرش فرج زاده در این نشست با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در اسفندماه گفت: مجموعه خدمات شهری، معاونت عمرانی و مناطق یازده گانه آمادگی لازم جهت بارندگی‌ها وجود داشته باشند.

قائم مقام شهردار شیراز در خصوص اقدامات لازم جهت آمادگی برای عید نوروز اضافه کرد: اقدامات لازم توسط حوزه‌های مربوطه در خصوص زیباسازی، درختکاری و کاشت گل در میادین و بولوارهای اصلی، لکه‌گیری آسفالت معابر، کنترل و مدیریت ترافیک در اسفندماه و ایام نوروز به ویژه در هسته مرکزی شهر و … برنامه‌ریزی و انجام شود.

لازم به ذکر است که در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز، آئین تکریم و معارفه تنی چند از مدیران شهری برگزار و از زحمات و خدمات اسماعیل صالحی معاون پیشین فنی و عمرانی، محمدرضا زندیه رئیس پیشین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، حمید کشتکار سرپرست پیشین معاونت خدمات شهری، محسن حدیقه جوانی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک و سید وهاب طباطبایی زاده مدیرکل پیشین عمرانی تقدیر شد.

همچنین در این آئین، محمود صفایی به عنوان معاون شهرسازی و معماری، محمد امین به عنوان معاون فنی و عمرانی، هادی شهدوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک، غلامرضا غلامی به عنوان معاون خدمات شهری، روح الله مظفری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و بابک همتی به عنوان مدیرکل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز معارفه شدند.

کد خبر 555744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.