مردم از رانت‌خواری و فرصت‌طلبی خسته شدند

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم مردمی است، گفت: مردم از نظام خسته نشدند، بلکه از سواستفاده‌ها و رانت‌خواری و فرصت طلبی خسته شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری دوشنبه -بیست‌وچهارم بهمن‌ماه- در آئین تکریم و معارفه فرمانداران بویین میاندشت، اظهار کرد: ۴۳ سال است که از یوغ استعمار و نگاه ذلت بار نجات یافتیم و اگر مشکلاتی داریم ناشی از سوءمدیریت و شرارت دشمن است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته در مقابل تمام هجمه‌ها ایستادگی کردیم و اکنون ایران به عنوان محور مقاومت و استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی در دنیا شناخته شده است که بسیار ارزش دارد، افزود: لازم است جهاد تبیین انجام شود تا نسل جوان از انقلاب منحرف شود، زیرا تحریف انقلاب از تحریم خطرناک‌تر است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه در طول دوران انقلاب پیشرفت‌های معنوی و مادی زیادی داشتیم، افزود: هشت سال کشور را معطل گذاشتند و با توهم برنامه‌ریزی کردند که نتیجه آن قفل شدن کارها بود.

وی ادامه داد: کشور ایران دارای منابع ملی فراوانی است و با همت زیاد و داشتن روحیه جهادی و انقلابی کارهای معوق مانده شدنی است، تجربه نشان داد با نگاه و تفکرات لیبرالیسم و سکولاریسم ناموفق بودیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه تفکر انقلابی خود را نوکر مردم می‌داند، گفت: کشوری که این همه منابع دارد نباید جوانان بیکار باشند و زمینه ازدواج جوانانش فراهم نشود و مشکلات معیشتی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: نگاه دولت سیزدهم مردمی است، مردم از نظام خسته نشدند، بلکه از سواستفاده‌ها و رانت‌خواری و فرصت‌طلبی خسته شدند، لذا کارگزاران دولت سیزدهم موظف هستند که به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: نباید منابع ملی مردم را هدر داد، مردم باید تغییر وضعیت در دولت سیزدهم را لمس کنند، فرماندار متعلق به تمام مردم است و مردم باید احساس کنند خدمتگذار آنان است.

جان‌نثاری با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی مسئولان در خدمت‌گذاری به مردم هستند، گفت: سال‌های متولی فرصت‌های کشور از دست رفت و اعتماد مردم سلب شد، لذا در حال حاضر با صداقت و راستی و خدمت خالصانه باید اعتماد از دست رفته مردم باز گردد.

به گزارش ایمنا، در این آئین از خدمات سه ساله "محمدرضا توسلی" قدردانی و "رضاعلی معصومی" به عنوان فرماندار جدید بویین میاندشت معرفی شد.

از جمله سوابق معصومی، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان است.

کد خبر 555689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.