پساب فریدون‌شهر وارد زاینده‌رود می‌شود

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: فاضلاب شهری فریدون‌شهر باعث مشکلات زیست‌محیطی شده است، زیرا پساب به طور مستقیم وارد زاینده‌رود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدصالحی امروز_ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران فریدون‌شهر با تأکید بر ضرورت رسیدگی و رفع محرومیت این شهرستان، اظهار کرد: آب فریدون‌شهر به اصفهان انتقال داده می‌شود، اما خدمات‌رسانی به این شهرستان اندک است، لذا انتظار می‌رود حق و حقوق این منطقه رعایت شود.

وی با اشاره به مسدود شدن راه‌های ارتباطی پشت‌کوه در پی بارش برف و نبود جاده مناسب، افزود: فاضلاب شهری فریدون‌شهر باعث مشکلات زیست‌محیطی شده است زیرا پساب مستقیم وارد زاینده‌رود می‌شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای سد بلطاق موجب تأمین آب شرب شهرستان بویین میاندشت می‌شود، گفت: اجرای پروژه تونل کلوسه در استان معوق مانده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های زیادی در دادگستری‌های چهار شهرستان فریدن مربوط به رفع تداخل ارضی وجود دارد، ادامه داد: ماهانه دولت سیزدهم بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بابت بدهکاری‌های دولت قبل را پرداخت می‌کند، در این مدت استقراض از بانک مرکزی به صفر رسیده است و درآمد از حاصل فروش نفت بیشتر شده است تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

تصرف زمین‌های کشاورزی فریدون‌شهر توسط منابع طبیعی

حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی، امام‌جمعه فریدون‌شهر نیز با بیان اینکه هر مسئولی که به مردم خدمت نکند، خیانت کرده است، اظهار کرد: مردم باید به سهولت بتوانند با مسئولان ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به وجود ۱۸ مشکل در شهرستان فریدون‌شهر، گفت: فاضلاب شهری، نبود جاده در روستاهای پشت‌کوه از جمله کلوسه و وجود بیش از حد جاده‌های خاکی و سنگی در روستاها مشکلاتی به دنبال دارد.

امام‌جمعه فریدون‌شهر تصریح کرد: انتقال آب تونل چشمه لنگان فریدون‌شهر به استان و اختصاص نیافتن حقابه به شهرستان، نبود خدمات بهداشتی و تجهیزات پزشکی لازم، تصرف زمین‌های کشاورزی توسط منابع طبیعی و نبود مصلی و کنارگذر و پارک در شهر از دیگر مشکلات این شهرستان است.

پتانسیل‌های فریدون‌شهر در بخش دامداری و کشاورزی باید بالفعل شود

محمدجواد صفا، فرماندار فریدون‌شهر اظهار کرد: کارگزاران نظام، به اسلام عقیده دارند و این نقطه تفاوت آنها با کارگزاران سایر کشورها است.

وی با بیان اینکه نگاه انقلابی نگاه مبتنی بر گفتمان است، گفت: انقلاب اسلامی با حمایت مردم تشکیل شد و با مشارکت و همراهی و حمایت آنان پا برجا است و پیشرفت خواهد کرد، لذا مسئولان نباید فراموش کنند که خدمتگذار مردم هستند.

فرماندار فریدون‌شهر با تأکید از بر استفاده صحیح و بهینه از فرصت‌ها، گفت: وسعت فریدون‌شهر ۲۲۰۰ کیلومتر مربع یعنی سه برابر کشور سنگاپور است، با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی، پتانسیل‌های شهرستان فریدون‌شهر در بخش دامداری و کشاورزی باید بالفعل شود.

فرماندار فریدون‌شهر تصریح کرد: با پیگیری در مرکز استان و کشور مشکلات و محرومیت‌های موجود در شهرستان را احصا و رفع خواهیم کرد.

کد خبر 555679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.