امین‌پور نقطه اتکای دانشگاه بود

رئیس دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به درگذشت احمد امین‌پور، عضو هیئت‌علمی این دانشگاه گفت: استاد امین‌پور در مباحث عملی و علمی و بسیار توانمند و نقطه اتکای دانشجویان و اساتید بود.

رضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز تأسف از درگذشت احمد امین‌پور اظهار کرد: استاد امین‌پور یکی از اساتید بسیار بااخلاق دانشگاه هنر اصفهان بود و در زمینه مباحث معماری نیز از اساتید بنام و سرآمد این دانشگاه به‌شمار می‌رفت.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان بابیان اینکه مرحوم احمد امین‌پور نقطه اتکایی برای اساتید و دانشجویان و برای کل دانشگاه هنر اصفهان بود، افزود: او هم در زمینه علمی سرآمد بود و از دانش روز آگاهی کامل داشت و هم در زمینه عملی، از اساتید توانمند این دانشگاه بود.

به گزارش ایمنا، مرحوم امین‌پور دانشیار دانشگاه هنر اصفهان و عضو هیئت‌علمی گروه معماری و شهرسازی این دانشگاه بود، وی همچنین ریاست اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان و عضویت در دوره دوم شورای اسلامی شهر اصفهان را در کارنامه خود داشت. این پیشکسوت هنر معماری، بعد از گذراندن یک دوره بیماری، عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ درگذشت.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری احمد امین‌پور فردا_ سه‌شنبه بیست‌وششم بهمن‌ماه_ در باغ رضوان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 555678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.