سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی مشهد به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: فردا و همزمان با میلاد با سعادت امام علی(ع) خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر تقویت و به آرامستان بهشت رضا(ع) به صورت ویژه سرویس‌دهی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری در این خصوص، اظهار کرد: در راستای تسهیل دسترسی و رفاه حال زائران و مجاوران، فردا _سه‌شنبه بیست‌وششم بهمن‌ماه، مصادف با میلاد با سعادت امام علی (ع)، خطوط یک و سه BRT و تمامی خطوط حرم مطهر تقویت می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای تسهیل حضور مردم در آرامستان بهشت رضا (ع) و زیارت قبور به مناسبت روز پدر، سرویس‌دهی ویژه‌ای از سوی ناوگان اتوبوسرانی در این مسیر انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همه روزه سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) از پایانه انقلاب اسلامی انجام می‌شود، اما فردا به مناسبت روز پدر، سرویس‌دهی به این آرامستان علاوه بر خط ثابت، از چهار پایانه موقت مفتح، مصلی، فردوسی و بولوار وکیل آباد جنب درب ورودی دانشگاه فردوسی به صورت ویژه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:: شهروندان می‌توانند فردا از ساعت هشت صبح تا قبل از غروب آفتاب از سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی برای عزیمت به بهشت رضا (ع) استفاده کنند.

کد خبر 555669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.