عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از تبدیل سایت پسماند قزوین به پایلوت تولید برق تا دعوت شهرداری بجنورد از هنرمندان و پیشرفت ۴۰ درصدی بام اسدآباد را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تبدیل سایت پسماند قزوین به پایلوت تولید برق از زباله

مهدی صباغی، شهردار قزوین با بیان اینکه تلاش می‌شود تا هرچه زودتر مشکلات محیط زیستی ناشی از زباله‌ها حل شود، گفت: سایت پسماند قزوین به پایلوت تولید برق از زباله تبدیل می‌شود.

تقدیم بودجه سه هزار میلیارد ریالی شهرداری سقز به شورای شهر

ارسطو گویلی، شهردار سقز گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری سقز با رقم سه هزار میلیارد ریال و ۱۴۵ درصد افزایش نسبت به سال جاری، به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

دعوت شهرداری بجنورد از هنرمندان

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: از پیشنهادات و مشارکت هنرمندان و معماران برای ساخت المان‌های نوروزی در مرکز خراسان شمالی استقبال می‌کنیم.

پیشرفت ۴۰ درصدی بام شهر اسدآباد

شاهین کلانتری بنگر، شهردار اسدآباد از پیشرفت ۴۰ درصدی مجموعه بام گردشگری، تفریحی این شهر خبر داد و گفت: پروژه بام اسدآباد در قالب طرح جاده سلامت و پروژه تفریحی و گردشگری بوده که توسعه صنعت گردشگری، افزایش مدت زمان اقامت گردشگران، افزایش اشتغال و درآمد سرانه شهروندان، ایجاد فضاهای مناسب برای پر کردن اوقات‌فراغت و رفاه شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری و راه‌های دسترسی به معابر اصلی شهر و کاهش ترافیک از مهم‌ترین اهداف اجرای این مجموعه‌های چند منظوره است.

راهیابی ۶۶ طرح به مرحله ارزیابی فراخوان شهر خلاق

سید محسن سجادی، معاون هنری شهرداری رفسنجان از راهیابی ۶۶ طرح به مرحله ارزیابی و داوری مسابقه شهر خلاق» خبر داد.

هرس درختان همیشه سبز زرند

جواد اسلامی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند گفت: اجرای این طرح می‌تواند به زیباسازی و تحریک درختان جهت شاخه‌زایی و جوان‌سازی کمک بیشتری نماید گفت: این طرح می‌تواند به افزایش عمر درختان و زیبا سازی نمای شهری و آراستگی آنها کمک کند.

تعلیق پروانه فعالیت تاکسیرانان واکسینه نشده ساری

سجاد اسدی ذغالچالی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری از تعلیق پروانه فعالیت تاکسیرانان واکسینه نشده در برابر کرونا خبر داد.

سرعت گرفتن تملک کمربندی شهر بابل

محمدقاسم دابوئیان، سرپرست شهرداری بابل از افزایش سرعت تملک مسیر کمربندی شرقی‌دوم شهر بابل خبر داد.

واکسیناسیون بیش از ۹۵ درصد رانندگان تاکسی در خرم‌آباد

مهدی صفربیرانوند، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: رانندگانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، حق کار و فعالیت در سطح شهر را ندارند.

کد خبر 555665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.