برگزاری همایش بین‌المللی شعر پدر در سال ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان از برگزاری همایش بین‌المللی با حضور کشورهای شبه قاره و آسیای میانه در بهار سال آینده خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی شعر مادر و پدر در کاشان دایر خواهد شد.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: با حضور شاعران سراسر کشور در فرهنگسرای مهر شهرستان کاشان همراه با قرائت بیانیه هیئت داوران چهارمین همایش ملی شعر پدر، از ۲۲ پدر نمونه تأثیرگذار در زمینه‌های ایثار و شهادت، روحانیت، پزشکی، کارآفرینی، امور خیریه، فرهنگ و هنر و آموزش و پرورش تجلیل شد.

وی افزود: این آیین به همت کانون نشر فرهنگ اسلامی برگزار شد که برنامه بعدی این کانون جایزه ادبی "دکتر عباس بهنیا" خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان از برگزاری همایش بین‌المللی با حضور کشورهای شبه قاره و آسیای میانه در بهار سال آینده خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی شعر مادر و شعر پدر در کاشان دایر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش از ۲۲ پدر نمونه که مرحوم ابوالقاسم حسام، پدر مطبوعات و روزنامه‌نگاری کاشان نیز از جمله آنها بود، تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش ایمنا، در این همایش که علاوه بر شعرخوانی حضوری شاعران کشوری از سه کتاب، یک تمبر یادبود و نشان جایزه ادبی "دکتر عباس بهنیا" و کتاب "رودکی پدر کودکی شعر فارسی" اثر عبدالرضا مدرس‌زاده رونمایی شد.

کد خبر 555615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.