نیاز به کمک برای حمایت از ۵ هزار فرزند بدون حامی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: برای حمایت از پنج هزار فرزند بدون حامی و فرزندانی که سرانه‌های کمتر از ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، به مشارکت مردم نیکوکار اصفهانی نیازمند هستیم.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع)، اظهار کرد: ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد اماناتی هستند که بسیاری از آن‌ها با مساعدت خیران به مدارج عالی شغلی، تحصیلی و اجتماعی می‌رسند.

وی مشارکت خیران در این کار خداپسندانه را پیروی از سیره عملی امیرالمؤمنین علی (ع) دانست و افزود: هم اکنون ۹۳ هزار و ۲۰۹ حامی نیکوکار، حمایت از ۲۴ هزار و ۲۴۰ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان را در طرح اکرام ایتام و محسنین برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز اقشار ضعیف در فشار هستند، تصریح کرد: برای حمایت از پنج هزار فرزند بدون حامی و فرزندانی که سرانه‌های کمتر از ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، به مشارکت مردم نیکوکار اصفهانی که همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند، نیازمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه سامانه اکرام ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به صورت غیرحضوری است، خاطرنشان کرد: نیکوکاران اصفهانی می‌توانند همزمان در ایام میلاد حضرت علی (ع) با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را برعهده بگیرند.

کد خبر 555604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.