ضرورت تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان

معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نمایشگاه محصولات چرم دست‌دوز در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل رمضانی امروز _دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در حاشیه برگزاری نمایشگاه محصولات چرم دست‌دوز در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان چهارمحال‌وبختیاری در اداره‌کل میراث فرهنگی این استان اظهار کرد: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع تولیدات و محصولات چرم دست‌دوز استان چهارمحال‌وبختیاری به‌مدت یک هفته برپا شده است و هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این استان با حضور در این غرفه، تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری افزود: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان چهارمحال‌وبختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان این استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در محل این اداره‌کل است.

همچنین پریسا میرزایی، از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان چهارمحال و بختیاری که هفت سال سابقه فعالیت در رشته چرم دست‌دوز را دارد، گفت: در این غرفه افزون‌بر ۵۰ اثر از انواع تولیدات چرم دست‌دوز شامل انواع کیف و کلاه‌های مردانه و زنانه به‌نمایش درآمده است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم، بازار فروش محصولات هنر صنعت چرم دست‌دوز در نقاط مختلف کشور و حتی در دنیا، به بازاریابی نیاز دارد.

کد خبر 555578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.