خیابان جدید بازارچه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی خیابان بازارچه به عنوان یکی از خیابان‌های کم‌عرض منطقه در حال انجام است و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدحسین جعفری‌فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سعی داریم در سال جاری آزادسازی خیابان‌هایی همچون کردآباد در امتداد خیابان علامه امینی انجام شود، اظهار کرد: آزادسازی این خیابان بر اساس مصوبه سال ۹۲، یکی از پروژه‌های مهم منطقه چهار به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پروژه احداث خیابان در امتداد خیابان علامه امینی در مرحله کارشناسی برای توافق با مالکان است، گفت: احداث این خیابان باعث تحول در محله‌های کردآباد، سواردز و کلمان می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از معضلات ساکنان محله‌هایی همچون کردآباد، سواردز و کلمان، فاصله حدود ۲۰ دقیقه‌ای تا ایستگاه اتوبوس است که با احداث خیابان در امتداد خیابان علامه امینی، شهروندان با پنج دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس در این خیابان می‌رسند.

وی با بیان اینکه شهروندان، هیئت امنا و معتمدین محله‌های مختلف پیگیر احداث این خیابان هستند، اضافه کرد: بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از این محله‌ها و افزایش قیمت کارشناسی مزید بر علت شد که بتوانیم تا یک ماه آینده توافقات لازم برای آزادسازی چند پلاک در مسیر پروژه را انجام دهیم.

جعفری‌فشارکی افزود: آزادسازی خیابان بازارچه به‌عنوان یکی از خیابان‌هایی که برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده است، در حال انجام است و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و اعتبار لازم برای اجرای آن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه آزادسازی خیابان مشتاق حدفاصل میدان شهدای هسته‌ای تا میدان بزرگمهر در دستور کار شهرداری است، گفت: آزادسازی این معبر به‌ویژه روبه‌روی بیمارستان شهید چمران که حادثه‌های زیادی در آن به وجود آمده است نیز در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به آزادسازی کندرو و پیاده‌رو خیابان سلمان فارسی، گفت: در این خیابان کندرو به صورت منقطع احداث شده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال بخش زیادی از احداث کندرو و پیاده‌روی این خیابان را انجام دهیم.

کد خبر 555572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.