بهره‌گیری از فناوری هوشمند برای کاهش شیوع کرونا در آمریکا

محققان کالج منطقه‌ای شهرستان الیگنی، واقع در ایالت پنسیلوانیای آمریکا از اینترنت اشیا و فناوری اتوماسیون برای افزایش سلامت و امنیت و همچنین ایجاد یک دانشکده هوشمند برای آینده بهره می‌گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران کالج منطقه‌ای الیگنی به عنوان بخشی از نوآوری‌های کاهش انتشار ویروس کرونا در حال مدرن‌سازی ساختمان‌های سراسر چهار دانشکده خود هستند. قرار است یک سیستم اتوماسیون جدید در دانشگاه ایجاد شود که مجهز به سنسورهای هوشمند جدید، سیستم‌های کنترل روشنایی لامپ‌های ال‌ای‌دی و اینترنت اشیا خواهد بود، ضمن این‌که زیرساخت‌های دیگر نیز، بهبودی قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی است که هر ساله بیش از ۲۴ هزار دانشجوی جدید در کالج منطقه‌ای الیگنی ثبت‌نام می‌کند و این در حالی است که فضای دانشگاهی، ظرفیت پذیرش ۴۰ هزار دانشجو و کارمند را دارد.

بهره‌گیری از فناوری هوشمند برای کاهش شیوع کرونا در آمریکا

اقدام جدید مدیران دانشگاه که قرار است تحت حمایت مالی صندوق امداد اضطراری آموزش عالی پیاده شود، با هدف کاهش انتشار ویروس کرونا انجام خواهد شد ضمن این‌که به افزایش سلامت و ایمنی دانشجویان، کارکنان و جامعه در مقابل بحران‌های مشابه آینده کمک زیادی خواهد کرد. در این راستا، فضاهای داخلی که مساحتی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار فوت‌مربع را در بر گرفته است، از نو طراحی خواهد شد و علاوه بر سیستم‌های کنترل روشنایی جدید ال‌ای‌دی، بیش از ۱۷ هزار سنسور اینترنت اشیا را نیز در بر خواهد گرفت.

سنسورهای اینترنت اشیا که در بخش روشنایی قرار می‌گیرد به بخش داده‌ها به عنوان یک سرویس متصل خواهد شد و از این طریق به کاهش مصرف انرژی و هزینه‌ها کمک زیادی خواهد کرد ضمن این‌که در پیشبرد نوآوری‌های پایداری کالج منطقه‌ای الیگنی سهیم خواهد بود.

محققان هدف خود از اقدام جدید را تبدیل کالج منطقه‌ای الیگنی به نوآورترین، ایمن‌ترین و پایدارترین دانشکده کشور و حتی جهان معرفی کرده‌اند؛ به این امید که میزان رضایت‌بخشی را برای دانشجویان و کارکنان افزایش دهند و زمینه را برای انجام تحقیقات خلاق بیشتر برای آن‌ها فراهم آورند.

بهره‌گیری از فناوری هوشمند برای کاهش شیوع کرونا در آمریکا

کد خبر 555565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.