"میز خدمت" جایگزین مراجعه مردم به نهادهای شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: سعی داریم با اجرای طرح میز خدمت در مکان‌های پرتردد، مراجعه مردم به بخش‌های مختلف نهادهای شهری را کاهش دهیم تا آنها به صورت رودررو مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند و مدیریت شهری نیز بتواند راهکاری برای رفع مشکلات در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی "صدای شهر" ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و سالروز میلاد امام علی (ع)، اظهار کرد: همه خدمات و برنامه‌ها در حوزه مدیریت شهری در راستای ایجاد رضایت برای شهروندان است؛ چرا که ما خود را خادم مردم می‌دانیم، بنابراین تمام اقدامات باید با رویکرد ارائه خدمات انجام شود.

وی ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری در صدد هستیم راه تعامل با مردم را سریع‌تر، شفاف‌تر و نزدیک‌تر کنیم و در این راستا اقداماتی همچون ایجاد سامانه ۱۳۷ و دیدارهای مردمی شهردار و مدیران شهری با مردم در روزهای دوشنبه انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سعی داریم با اجرای طرح میز خدمت در مکان‌های پرتردد، مراجعه مردم به بخش‌های مختلف نهادهای شهری را کاهش دهیم تا آنها به صورت رودررو مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند و مدیریت شهری نیز بتواند راهکاری برای رفع مشکلات در نظر بگیرد.

وی با بیان این‌که پس از راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن‌ماه، همراه با برگزاری نماز جمعه میز خدمت ادارات برگزار شد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان نیز میز خدمت خود را برپا کرد که با استقبال شهروندان روبه‌رو شد و با مطرح شدن بعضی مشکلات از سوی شهروندان با مدیران شهری، راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شد.

معرک‌نژاد اضافه کرد: تلاش می‌کنیم میز خدمت را به نقاط مختلف شهر تسری دهیم تا راه‌های ارتباطی مردم و مسئولان شهری ارتقا یابد.

وی با بیان این‌که اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل وظیفه خود را ایجاد راهی برای انتقال نظرات و مشکلات مردم به مسئولان و ارسال بازخورد آن از مسئولان به مردم می‌داند، اضافه کرد: از شهروندان دعوت می‌کنیم از سامانه ۱۳۷ به عنوان یک سامانه هوشمند، همیشه در دسترس، به صورت ۲۴ ساعته برای انتقال نظرات خود به مدیریت شهری استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: در کنار میز خدمت، سامانه ۱۳۷ و ایجاد کارتابل‌هایی همچون کارتابل ویژه شهردار اصفهان و کارتابل ویژه بانوان به تحکیم جایگاه شهروندان در مشارکت و مدیریت شهر کمک می‌کند.

کد خبر 555556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.