هوای اصفهان بر مدار قرمز و بنفش/۴ ایستگاه در وضعیت ناسالم برای عموم

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ دوشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه جی با شاخص ۲۳۸ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) و ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۵۷، پروین با شاخص ۱۷۳ و کاوه با شاخص ۱۵۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۳۳، باهنر با شاخص ۱۴۰، خرازی با شاخص ۱۱۵، فرشادی با شاخص ۱۰۲ و میرزا طاهر با شاخص ۱۱۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

شاخص کیفی هوا اکنون در ایستگاه رهنان با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه فیض با قرار گرفتن بر روی عدد ۳۴ در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. درحال‌حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه‌های شاهین‌شهر با شاخص ۶۴ و سجزی با شاخص ۹۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 555504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.