تارتار: مسئولیت باخت مثل همیشه با من است/آرزو می‌کنم ذوب‌آهن به روزهای خوب گذشته بازگردد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مسئولیت باخت مثل همیشه با من است، اما با این بازی که از شاگردانم دیدم خیلی امیدوار شدم.

به گزارش ایمنا، مهدی تارتار پس از شکست مقابل استقلال اظهار کرد: بازیکنان ذوب آهن در این دیدار تلاش کردند. مسئولیت باخت مثل همیشه با من است، اما با این بازی که از شاگردانم دیدم خیلی به آینده امیدوار شدم.

وی در خصوص روند نزولی ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر گفت: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم آرزو می‌کنم ذوب‌آهن به روزهای خوب گذشته بازگردد. وقتی بازیکنان ما درخواست جدایی می‌کنند نمی‌توان جلوی آنها را گرفت. بازیکنانی که از ما جدا شدند پیشنهادات قابل توجهی داشتند و نمی‌توانستیم مانع از جدایی آنها شویم. به شما قول می‌دهم آینده تیم ما خوب است.

سرمربی ذوب آهن در خصوص بازی خاطرنشان کرد: مسابقه زیبایی بود. درست است یک گل داشت، اما هر دو تیم فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند. کمترین حق ما گرفتن یک امتیاز در این بازی بود. بعد از دریافت گل مالک توپ و میدان بودیم. از طرفی کم شانس و کم تجربه بودیم. مسئولیت شکست با من است. باید تلاش کنیم تا بازیکنان از فرصت‌ها بهتر استفاده کنند. بازیکنان تیم به آینده امیدوارم کردند. به استقلال تبریک و خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

تارتار در مورد اینکه گفته می‌شود کار برای او در ذوب‌آهن خوب پیش نرفته است و چه راهکاری برای فرار از این شرایط دارد، گفت: بازی که امروز بازیکنان به نمایش گذاشتند ما را به آینده تیم امیدوار کرد. تغییراتی داشتیم که مقابل تیم صدرنشین بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم. از نظر مالکیت بهتر از استقلال بودیم و به تیر دروازه هم زدیم و در کل به تیم خود امیدوار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا در فصل نقل‌و انتقالات به دنبال جذب ستاره‌ای بود یا خیر، تصریح کرد: نه تنها ما که سایر تیم‌ها هم نمی‌توانستند ستاره‌ای جذب کنند. جذب ستاره بودجه بالایی می‌خواهد. غیر از یکی دو تیم، سایر تیم‌ها در این خصوص موفق نبودند. در حالی که ما باید با بازیکنان آینده‌دار کار خود را پیش ببریم. اما در این خصوص حضور مدیرعامل جدید ما را به آینده امیدوار می‌کند. رخصتی در تمرینات حضور پیدا کرد و علاقه خاصی به ورزش دارد. حضور او ما را دلگرم کرده است و قطعاً با مدیرعامل جدید هم امسال شرایط خوبی خواهیم داشت و هم در سال‌های آینده جز مدعیان خواهیم بود.

وی در مورد شرایط مالی باشگاه ذوب‌آهن و عدم رقابت برای جذب ستاره‌ها، خاطرنشان کرد: بودجه ما امسال بسیار محدود است، اما اگر خدا بخواهد بهتر خواهیم شد. در اصل بودجه برای تیم از سوی هیئت مدیره کارخانه باید تصویب شود. با حضور رخصتی آینده ذوب‌آهن خیلی بهتر خواهد شد.

تارتار در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: عملکرد وی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. در یک صحنه کمک داور بازی یک صحنه واضح را آفساید اعلام نکرد. روی خط ایستاده بودم و به نظرم خیلی واضح بود. در کل کاظمی و همکارانش روز بدی نداشتند و روی نتیجه تاثیرگذار نبودند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تیمش در کدام نیمه عملکرد بهتری داشت، تصریح کرد: ما در هر دو نیمه خوب بازی کردیم. ابتدای بازی یک فرصت خوب استقلال داشت و در ادامه بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم یک لحظه غافلگیر شدیم و پس از آن بازهم بازی در اختیار ما بود. فرصت‌های خوبی هم خلق کردیم، اما بدشانس و کم تجربه بودیم.

کد خبر 555467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.