خبرنگاران گروکشی نکنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ما پشتیبان رسانه‌ها هستیم ولی خبرنگاران گروکشی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امراله حسنی در نخستین نشست خبری خود با اشاره به نقش رسانه‌ها، اظهار کرد: اگر ما نتوانیم داشته‌های خودمان را تبیین کنیم، دشمن برای ما تبیین خواهد کرد و به خاطر کم‌کاری در همین مدت متأسفانه فضایی برای تطهیر رژیم ستم شاهی در بین اقشار مختلف ایجاد کرده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تشویق خبرنگاران به مطالبه‌گری گفت: مطالبه‌گری، مچ‌گیری نیست و باید آن را در بین شهروندان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه حمایت از عدالت فرهنگی، سیاست مورد تاکید فرهنگ و ارشاد است، ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه دیگر ما شفافیت است و آزادی مطبوعات را که خواستگاه جمهوری اسلامی است مورد توجه قرار می‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه پشتیبان اهالی رسانه هستم، خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران گروکشی نکنند، شما وظیفه خود را انجام می‌دهید و ارشاد هم باید پشتیبان شما باشد.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انجمن هنرهای تجسمی از دو سال پیش تعطیل است که این مساله از مطالبه‌گر نبودن جامعه نشأت می‌گیرد، اضافه کرد: شفاف‌سازی سرلوحه اقدامات این اداره کل خواهد بود.

وی از پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از وضعیت خبرنگار در وضعیت کما این استان خبر داد و پیگیری مسکن خبرنگاران را از موضوعات اولویت‌دار اداره کل دانست.

حسنی افزود: سینماهای استان در شأن شهر زنجان نیست، اما سینماهای سیار برای پوشش این خلأ فعال هستند.

کد خبر 555435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.