تشکیل ستاد انضباط شهری در شهرداری قیدار

شهردار قیدار از تشکیل ستاد انضباط شهری در این شهرداری خبر داد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای رفع برخی از معضلات شهری گفت: با فعال سازی برخی مواد قانون شهرداری‌ها که تا به امروز مسکوت مانده‌اند می‌توان بسیاری از مشکلات شهر را از پیش رو برداشت.

شهردار قیدار ادامه داد: ستاد انضباط شهری با هدف ساماندهی وانت بارها، رفع سد معبر و برچیدن نازیبایی‌های بصری تشکیل شده و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها در این زمینه کمک شایانی به نظم شهری می‌کند.

موسوی با اشاره به دلایل تشکیل ستاد انضباط شهری و تقسیم وظایف هریک از اعضای آن، این ستاد را دائمی و با فعالیت مداوم معرفی کرد و افزود: در برخی از ایام سال مانند روزهای پایانی سال، ایام ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدارس و … نقش این ستاد بیشتر و ملموس‌تر خواهد بود و در صورت استمرار عملکرد آن، رضایت شهروندان فراهم خواهد شد.

وی حفظ درآمد وانت بارها و بساط گستران شهر را مهم دانست و گفت: با تشکیل پرونده برای هر یک از آنها در شهرداری و تعیین محل مناسب برای استقرار ایشان، خللی در میزان درآمدها ایجاد نخواهد شد.

شهردار قیدار همکاری دستگاه‌های مرتبط شهرستان را در اجرای موفقیت‌آمیز طرح حائز اهمیت ذکر کرد و گفت: در اجرای طرح نیازمند همکاری دستگاه‌های ذیربط هستیم

موسوی ساماندهی و رفع سد معبر در شهر را از تکالیف قانونی شهرداری عنوان کرد و یاد آور شد: عدم اقدام در این زمینه مصداق ترک فعل است.

وی خاطر نشان کرد: با بررسی‌های انجام شده نقاط مناسب برای استقرار وانت بارها و دست فروشان شناسایی شده و به محض عملیاتی شدن برنامه‌های ستاد و انجام مقدمات قانونی کار، انتقال این دو قشر به محل‌های تأیید شده انجام خواهد گرفت.

کد خبر 555428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.