اجرای ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: اجرای سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری این کلان‌شهر قرار گرفته است.

فرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری در دو بخش مسکونی-تجاری و گردشکری-تفریحی تعریف شده است، اظهار کرد: در بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکونی و تجاری که طرح و نقشه‌های آن تهیه شده است، اراضی بدون استفاده شهرداری با هدف جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده برای املاک شهرداری، مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: مجتمع‌های مسکونی و تجاری ۱۶۰ واحدی کوی صنعتی، پهنه شهید فردین‌پور، میدان انقلاب، کوی ولی‌عصر (عج) و خیابان جنت، به ارزش یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است و در مرحله دریافت مجوزهای لازم از کمیسیون ماده پنج جهت تغییر کاربری و دریافت مازاد تراکم قرار دارد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک با تاکید بر اینکه شهرداری در پروژه‌های سرمایه‌گذاری به پروژه‌های ساختمانی و عمرانی بسنده نکرده است، تصریح کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری، تفریحی و گردشگری با هدف افزایش سرانه‌های گردشگری در دستور کار قرار گرفته است و مسائل حقوقی پروژه پارک شهید باهنر جهت تبدیل به دهکده گردشگری با مساعدت شورای اسلامی شهر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری حل شده است.

وی با بیان این‌که فرایند دریافت مصوبه کمیسیون ماده پنج احداث بام اراک و فود استریت بلوار ورزش در حال پیگیری است، گفت: احداث شهربازی در دو نقطه از شهر اراک به ارزش دو هزار میلیارد تومان در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قرار گرفته است.

کد خبر 555381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.