آزادسازی کاربری‌های تجاری غیرقانونی در شهرکرد

در نشست مشترک دانشگاه شهرکرد با شهرداری این شهر مقرر شد شهرداری درخصوص عقب‌نشینی املاک خصوصی که به طور غیرقانونی اقدام به ایجاد اماکن تجاری کردند از طریق مراجع قضائی در قالب حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت‌المال اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یاسر پیرعلی، سرپرست دانشگاه شهرکرد امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم بهمن ۱۴۰۰_ در نشست مشترک دانشگاه شهرکرد با شهرداری، شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری و شرکت برق‌منطقه‌ای استان اصفهان، اظهار کرد: آزادسازی باند کندرو بلوار رهبر، عقب نشینی دیوار پست ۶۳، معارضان خصوصی و همچنین بخش باقی مانده املاک دانشگاه شهرکرد مهم‌ترین مباحث این نشست بود.

وی افزود: مقرر شد دانشگاه شهرکرد نسبت به عقب‌نشینی دیوار مرکز تحقیقات منابع آب اقدام کند. همچنین مقرر شد شرکت برق‌منطقه‌ای در خصوص جابه‌جایی دکل‌های برق واقع در مسیر باند کندرو و متعاقب آن عقب‌نشینی دیوار موجود و آزادسازی زمین مورد نظر پس از مبادله تفاهم‌نامه با شهرداری و اخذ مجوزهای لازم از مراجع بالادستی اقدام کند.

سرپرست دانشگاه شهرکرد ادامه داد: این شرکت بررسی‌های لازم در خصوص مسائل فنی، هزینه‌ای و زمان‌بندی انجام کار جهت عقب‌نشینی را انجام خواهد داد و شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری در خصوص آزادسازی زمین‌های مذکور که به‌عنوان انبار استفاده می‌شود، بررسی می‌کند و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

پیرعلی تصریح کرد: مقرر شد شهرداری شهرکرد در خصوص عقب‌نشینی املاک خصوصی که به طور غیرقانونی اقدام به ایجاد اماکن تجاری کردند از طریق مراجع قضائی در قالب حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت‌المال اقدام کند.

به گزارش ایمنا، این نشست با حضور سرپرست دانشگاه شهرکرد، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و نمایندگان شهرداری شهرکرد، نمایندگان شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری و نمایندگان شرکت برق‌منطقه‌ای استان اصفهان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 555370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.