تفویض اختیارات حوزه گردشگری به ادارات کل استانی اعلام شد

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی موارد تفویض‌ شده حوزه گردشگری را به ادارات کل استانی اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، علی‌اصغر شالبافیان در همایش «تفویض اختیار به مدیران استانی» که امروز _یکشنبه، بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ در سالن آمفی‌تئاتر وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد، مفاهیم مشترک، تفویض و نظارت را به‌عنوان نکات اصلی در زمینه اجرای تفویض اختیار برشمرد.

وی همچنین از برگزاری کمیسیون‌های درجه‌بندی و صدور گواهی‌نامه کیفیت خدمات گردشگری، صدور کارت راهنمایان، فرایند ثبت شرکت‌های گردشگری، تأیید محل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، موافقت یا مخالفت اولیه برای امکان تغییر کاربری اراضی گردشگری به کاربری غیر و تمدید نوبت دوم موافقت اصولی تأسیسات گردشگری به‌عنوان موارد تفویض‌شده به ادارات کل استانی نام برد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره سفرهای نوروزی نیز گفت: ستادهای استانی سفر در اغلب استان‌ها شکل گرفته است و وزارت کشور نیز دغدغه جدی در این باره دارد. همچنین جلسه‌ای با معاون اقتصادی وزارت کشور داشته‌ایم و با معاونان عمرانی وزارت کشور نیز جلسه‌ای خواهیم داشت.

کد خبر 555364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.