بررسی بودجه ۵۷۰ میلیارد تومانی شهرداری نجف‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: شهردار به همراه معاونان در صحن شورای اسلامی شهر حضور یافتند و بودجه پیشنهادی ۵۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ را با ۳۰ درصد افزایش جهت بررسی و تصویب تقدیم شورا کردند.

قربانعلی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: در جلسه مشترکی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شده بود که بودجه پیشنهادی و میزان افزایش بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در آن جلسه همکاران شورای اسلامی شهر بر اولویت‌بندی بودجه و توجه به نیازهای اساسی شهروندان، عدالت محوری و تخصیص اعتبارات هر منطقه به‌صورت تفکیکی بحث و تبادل نظر کردند، اعضای شورای اسلامی شهر در راستای برنامه‌ریزی شهرداری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام موافقت خود را اعلام کردند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر به مشارکت بخش خصوصی و استفاده از توان سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مهم تاکید دارد و معتقد است بیشتر توان شهرداری باید صرف رفع مشکلات و معضلات شهری شود، با توجه به اینکه بودجه شهرداری نجف‌آباد بسیار کمتر از حد مطلوب است، امیدوارم بتوان با حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پروژه‌های خوبی را در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان نجف‌آباد ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد ادامه داد: اعضای شورای اسلامی منشور شورای اسلامی را محور قرار دادند و خواستار این نکته بودند که بودجه به صورت واقعی تنظیم شود، به شکلی که در پایان سال مالی بتوانیم شاهد تحقق کامل بودجه باشیم، اگر چه بودجه شهرداری نجف‌آباد مطلوب نیست، اما سعی داریم با انجام اولویت‌سنجی به نحو مطلوبی برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: شهردار به همراه معاونان در صحن شورای اسلامی شهر حضور یافتند و بودجه پیشنهادی ۵۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ را با ۳۰ درصد افزایش جهت بررسی و تصویب تقدیم شورا کردند.

مؤمنی اضافه کرد: پس از تقدیم بودجه و ارائه توضیحات شهردار و معاونان بررسی بودجه ۱۴۰۱ به جلسه فوق‌العاده روز یکشنبه موکول شد.

کد خبر 555356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.