حذف برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری ساری

شهردار ساری از حذف برون‌سپاری فعالیت‌های این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی در دیدار با فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر ضرورت توسعه پایدار شهری، اظهار کرد: وظایف کنونی مدیریت شهری، تنها محدود به مواردی از قبیل برنامه‌ریزی، خدمات‌رسانی و انجام پروژه‌های عمرانی نمی‌شود، بلکه جهت‌دهی به فعالیت‌های شهری و ترسیم چشم‌انداز شهر در راستای دستیابی به توسعه پایدار و تقویت و ارتقای فرهنگ عمومی از مهم‌ترین وظایف مدیران شهری است.

وی افزود: نگاه فرماندار مبنی بر ضرورت تحقق عدالت اجتماعی در ساری، دغدغه شهرداری نیز هست و بدون تردید ظرفیت‌های شهرداری ساری در این راستا می‌تواند کمک کننده باشد.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: امروز شهرداری ساری با نگاهی نو که همکاران با تجربه و پر تلاشم داشتند، مسیر جدیدی را طی کرده است، مسیری که منافع مردم اولویت است و حذف برون‌سپاری با تکیه بر توان و ظرفیت درون سازمانی لحاظ شده است.

طالبی تصریح کرد: تحقق عدالت اجتماعی و توزیع متوازن خدمات در چهارسوی شهر در دستور کار قرار گرفته است و برنامه‌ریزی برای مناطق کم‌برخوردار از نظر امکانات و خدمات شهری، با پایش دقیق مجموعه شهرداری انجام می‌شود.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری نیز در این دیدار با اشاره به موضوع رویکرد شهر عدالت‌محور، گفت: مدیریت شهری بسط سرمایه اجتماعی میان شهروندان و شهرداری است و شهروندان باید عدالت و برابری را احساس کنند.

کد خبر 555346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.