آنچه در جلسه ۳۰ شورای شهر اصفهان گذشت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، جزئیات لوایح و مصوبات سی‌امین جلسه علنی شورای ششم شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه امروز _یکشنبه، بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدا، اظهار کرد: امروز جلسه علنی شورای اسلامی شهر تحت تأثیر بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برگزار شد.

وی ادامه داد: طی ۱۵ روز گذشته تمام اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اهتمام ویژه در دو نوبت صبح و عصر درگیر بررسی بودجه ۱۴۰۱ بودند؛ به منظور این‌که بتوانیم برخی موارد ضروری را پیگیری کنیم، لذا امروز طی جلسه‌ای کوتاه به این موضوع پرداختیم و اکنون نیز جلسه تلفیق بودجه در ادامه جلسه علنی در حال برگزاری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه دو فوریتی شهرداری اصفهان برای دریافت وام جهت "خرید دین" مطرح شد که به دلیل ضرورت این موضوع اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با لایحه دو فوریتی و اصل آن موافقت کردند.

وی تصریح کرد: برحسب نامه رسیده از فرمانداری از اولین عضو علی‌البدل شورا برای جایگزینی عضو مستعفی دعوت و مراسم تحلیف امروز برگزار شد و سیزدهمین عضو شورا به صورت رسمی انتخاب شد، گزارش مربوط به این موضوع به فرمانداری اصفهان منعکس خواهد شد و تصمیمات بعدی بر عهده فرمانداری است.

قربانی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با پیگیری‌هایی که در حال انجام است بحث لایحه بودجه ۱۴۰۱ تا پایان این هفته نهایی شود؛ اگر این موضوع نهایی شود در پایان هفته جلسه علنی به صورت فوق‌العاده خواهیم داشت و اگر انجام نشود، یکشنبه هفته آینده طی جلسه علنی شورا، لایحه بودجه ۱۴۰۱ را به طور نهایی بررسی خواهیم کرد تا در صورت آوردن رأی به تصویب و تأیید نهایی شورای اسلامی شهر اصفهان برسد و مبنایی برای اقدامات سال ۱۴۰۱ شود.

وی افزود: بر اساس طرحی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص شفافیت و سلامت اداری دو نماینده به همراه رئیس شورای اسلامی شهر برای حضور در جلسات مربوط به طرح شفافیت و سلامت اداری انتخاب شدند.

کد خبر 555293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.